Boek 'Open & Bloot'

Hier kunnen de media een oproep doen, waarna patiënten zelf hierop kunnen reageren.
Dit is alleen voor officiële organisaties en programmamakers (geen alternatieven etc.).
Marina Nieuwenhuijs
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Di 27 Mei 2014 16:00

Boek 'Open & Bloot'

Berichtdoor Marina Nieuwenhuijs » Do 07 Aug 2014 22:11

Beste allemaal,

Een aantal maanden geleden heb ik hier een oproep gedaan voor het boek 'De Naakte Waarheid'.

Inmiddels vordert het boek en werken we naar de releasedatum, 17 november. 30 vrouwen, 60 portretten en 30 persoonlijke verhalen. Het is een prachtig boek geworden waar heel veel lotgenoten zich in zullen herkennen. Meer over het boek te lezen op http://www.boekdenaaktewaarheid.nl of te volgen op Facebook 'de naakte waarheid'.

Nu het volgende waar ik deze oproep voor plaats.

Voor het volgende boek wat wij willen gaan maken ben ik op zoek naar 30 mannen. Mannen die kanker hebben of hebben gehad. Mannen die zich durven/willen laten portretteren in een stoere boxer, open en bloot zoals ze zijn. Daarnaast als contrasterend portret strak in het pak, volledig gestyled. Naast deze 2 portretten hun persoonlijke verhaal wat uitgebreid in het boek beschreven zal gaan worden.

Heb je interesse om deel te nemen aan het boek mail dan naar marinabalster@planet.nl of bel 06 53540215

Ken je iemand waarvan je denkt die zal misschien mee willen doen, stuur dit bericht dan door.

Dank alvast voor het lezen van dit bericht.

Hartelijke groeten,

Marina Nieuwenhuijs

Terug naar “Media oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten