Oproep voor televisieprogramma 'Mijn Laatste Keer'

Hier kunnen de media een oproep doen, waarna patiënten zelf hierop kunnen reageren.
Dit is alleen voor officiële organisaties en programmamakers (geen alternatieven etc.).
Mijn Laatste Keer
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo 09 Mar 2016 14:37

Oproep voor televisieprogramma 'Mijn Laatste Keer'

Berichtdoor Mijn Laatste Keer » Wo 09 Mar 2016 14:42

Het leven is een mooi geschenk maar op een dag houdt het op.
Dat geldt voor ons allemaal. Maar voor sommige mensen komt dat einde veel eerder dan ze zouden willen.

Voor het tweede seizoen van het tv-programma ‘Mijn Laatste Keer’ zijn we op zoek naar mensen die ongeneeslijk ziek zijn, maar toch nog alles uit het leven willen halen, nu het nog kan. Nog een laatste keer je verjaardag groots vieren, op vakantie met je gezin of naar het concert van je favoriete band.

In het eerste seizoen zagen we de verhalen van Margreet, René, Petra, Denny en Femke die wij mochten volgen in deze moeilijke tijd. Hun motivaties om mee te werken aan het programma waren heel uiteenlopend. De één wil graag een document achterlaten voor familie, vrienden of kinderen. Een ander wil laten zien wat het betekent om ernstig ziek te zijn, maar om desondanks nog wel midden in het leven te staan.

We zoeken mensen die er voor open staan deze bijzondere periode vast te laten leggen in een tv-programma. Mensen die hun verhaal met Nederland zouden willen delen, voor zichzelf, voor lotgenoten, om een mooi portret achter te laten of om een andere reden.

Ben je of ken je zo iemand en wil je meer informatie over het programma? Neem dan nu, uiteraard geheel vrijblijvend, contact met ons op!
Dat kan door te mailen naar: mijnlaatstekeer@talpa.tv, of te bellen +31 35 533 36 77.
Ook kun je meer informatie over het programma vinden op http://www.sbs6.nl/programmas/mijn-laatste-keer/.

Terug naar “Media oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten