ik ben hier nieuw.
Mijn moeder heeft van de week te horen gekregen dat ze niet meer beter wordt.
Het is begonnen met een knobbel op haar hoofd, ze dacht er eigenlijk niks van, voor de zekerheid maar even naar de dokter.
Het bleek niet goed te zijn, we hadden er allemaal wel een goed gevoel over, dat het te behandelen zou zijn, maar nu heeft ze dus te horen gekregen dat ze niet meer beter wordt en dat ze misschien nog een jaar te leven heeft.

Ik ben echt zo verdrietig!! Ze is echt heel lief en wil het anderen altijd naar de zin maken.
Ze heeft bijna 10 jaar geleden borstkanker gehad en alles was weg, ze weten nog niet waar dit is begonnen.
Er zit iets in haar hoofd, er op, in de hals en in de arm.
Het is echt niet eerlijk allemaal!!

Ik weet niet goed wat ik moet doen, ik wil zo veel mogelijk bij haar zijn en dingen doen die zij leuk vindt.
Wij hebben pas een baby gekregen en ze is er zo gek mee! Ze wil hem graag groot zien worden, en ik wil ook graag dat hij haar leert kennen.
Mijn vader is uiteraard ook heel verdrietig, hij heeft pas keelkanker overwonnen, maar hij heeft het vooral over zichzelf, i.p.v. over mijn moeder, hoe zielig hij zelf is. dat is hij natuurlijk ook wel, maar ik vind dat mijn moeder nu op de 1e plaats komt.
Ik kan het me gewoon helemaal niet voorstellen, ze ziet er zo goed uit en voelt zich nog goed.
Mijn tante (de zus van mijn moeder) en haar schoonzus zijn ook aan borstkanker met uitzaaïngen overleden.
Zijn er nog mensen met tips hoe we hier mee om kunnen gaan?
Ik ben ook bang dat ik spijt krijg dat ik bepaalde dingen niet gezegd of gedaan heb.
We willen haar helemaal niet missen!!
Sabine