maagkanker

Dit forum is voor jongeren die kanker meemaken in hun directe omgeving
(vader, moeder, broer, zus, vriend(in), goede collega, klasgenoot, enz.)
en daar graag met hun lotgenoten over willen praten.
jes
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: Zo 26 Okt 2003 20:07

maagkanker

Berichtdoor jes » Zo 26 Okt 2003 20:15

hoi,ik ben jes en ben 27
mijn pa heeft maagkanker gehad en was kanker vrij zoals ze dat noemen,
nu na 3 jaar heeft hij uitzaaiingen naar de lymfklier in zijn nek en naar zijn lever.ze zeiden dat ze hem niet konden genezen wel krijgt hij een chemo om nog het kwaliteit uit het leven te halen zo als de arts dat zei.
ik heb zelf 2 kids van 7 en 3 en mijn dochter van 7 weet heel goed wat er gaande is maar ik weet soms niet hoe ik dingen moet uitleggen over de ziekte en verzwijgen wil ik ook niet want ze ziet zoveel verdriet heeft iemand advies voor me dank je alvast


groetjes jes

jes
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: Zo 26 Okt 2003 20:07

Berichtdoor jes » Vr 14 Nov 2003 12:42

hallo,

we hebben te horen gekregen dat mijn vader uitzaaiingen heeft ook in de botten en dat hij geen chemo krijgt want dat zou hij niet aan kunnen.
wel gaan ze zijn rug bestralen om de pijn te verlichten.
dit was een zware klap voor ons want we hadden nog hoop op verlenging en dat is nu ook weer bij ons weg genomen het beetje hoop dat we nog hadden.


wou gewoon mijn verhaal even kwijt.... :(

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Vr 14 Nov 2003 13:10

hoi Jess,

wat een ongelooflijke klap voor jullie... hopelijk kunnen jullie genieten van de tijd die jullie nog hebben met elkaar... Hoewel het ook zwaar zal zijn...

Heel veel sterkte!

Jodyi

jes
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: Zo 26 Okt 2003 20:07

Berichtdoor jes » Wo 10 Dec 2003 20:37

na onze spijt is mijn vader uit behandeld en het gaat op dit moment niet goed met hem, hij is erg ziek,zwak en heeft veel pijn we weten ook niet of hij de kerst gaat halen.
hij is zeer snel achter uit gegaan heel triest.


ook dit wou ik even kwijt.

jes
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: Zo 26 Okt 2003 20:07

overleden....

Berichtdoor jes » Zo 18 Jan 2004 14:51

ik wou even melden dat mijn vader donderdag is overleden om 20.00
we hebben veel onbegrip omdat mijn vader nog waarde uit het leven kon halen maar dat was voor hem niet weg gelegt.

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Zo 18 Jan 2004 16:46

hoi Jes,
wat is dat nog ongelooflijk hard gegaan allemaal... en dat terwijl het ooit wég is geweest...
heel veel sterkte met het verlies van je vader.. ik hoop dat je nog reacties krijgt van mensen, die echt wéten wat het is.. zodat je steun hebt aan elkaar..
liefs jodyi

Gast

Berichtdoor Gast » Do 29 Jan 2004 14:38

jodyi schreef:hoi Jes,
wat is dat nog ongelooflijk hard gegaan allemaal... en dat terwijl het ooit wég is geweest...
heel veel sterkte met het verlies van je vader.. ik hoop dat je nog reacties krijgt van mensen, die echt wéten wat het is.. zodat je steun hebt aan elkaar..
liefs jodyi


bedankt voor je berichtje jordyi,
ja we hebben heel veel steun aan elkaar maar mijn moeder is ontroostbaar en woont nu momenteel effe bij mij in huis om haar er toch een beetje boven op te helpen weet zelf ook dat het tijd nodig heeft want het verdriet is zo groot om zo iets te verliezen.
maar ze zeggen de tijd heelt alle wonden nou het zou zo zijn.

jes
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: Zo 26 Okt 2003 20:07

Berichtdoor jes » Do 29 Jan 2004 14:40

het berichtje komt van mij jess...


Terug naar “Mijn vader, moeder, broer, zus of vriend heeft kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten