Mijn vader heeft acute leukemie, en mijn leven is op z'n kop

Dit forum is voor jongeren die kanker meemaken in hun directe omgeving
(vader, moeder, broer, zus, vriend(in), goede collega, klasgenoot, enz.)
en daar graag met hun lotgenoten over willen praten.
BeJimmiedup
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Do 22 Aug 2019 23:05
Locatie: Syria
Contact:

Mijn vader heeft acute leukemie en mijn leven is op zn kop

Berichtdoor BeJimmiedup » Ma 02 Sep 2019 19:56

De motor die jij zegt heeft geen caburateur maar een single point injectie, het kan zijn dat je brandstof filter verstopt is en dan moet je die gewoon vervangen voor hoe en wat gebruik de zoekfunctie svp.

Het kan uiteraard ook een vervuilde injector zijn, maar dan zou ik alsnog het brandstoffilter vervangen.

Heb je laatst je brandstof bijna helemaal opgereden? Ergens anders getankt o.i.d.?

Succes

ShannaNounc
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 01 Okt 2019 14:36

Mijn vader heeft acute leukemie en mijn leven is op zn kop

Berichtdoor ShannaNounc » Zo 29 Dec 2019 12:39

Beste Boyonmy,

Je noemt alleen je moeder, betekent dat dat je vader niet meer bij jullie woont? Ik ben namelijk benieuwd naar zijn reactie.

Ik denk dat je zus erg onzeker is. Het is triest en erg jammer, ook voor haarzelf dat ze dat op die manier laat zien. Ook lijkt ze wel jaloers op jou. Hopelijk komt ze een keer tot inkeer, want dit gaat ze niet volhouden zonder zichzelf te beschadigen.

Voor jou is het erg lastig. Ik hoop dat er iemand is in je omgeving waarmee je dit kan bespreken.
En ik wil je adviseren niet te gaan zoeken naar nog meer berichten van je zus en ze telkens weer te lezen. Dat heeft geen enkele nut. Daarmee haal je jezelf nog meer naar beneden.

Sterkte


Terug naar “Mijn vader, moeder, broer, zus of vriend heeft kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten