Mijn papa is 7 jaar geleden overleden aan alvleesklierkanker

Dit forum is voor jongeren die kanker meemaken in hun directe omgeving
(vader, moeder, broer, zus, vriend(in), goede collega, klasgenoot, enz.)
en daar graag met hun lotgenoten over willen praten.
mirellake
Lid

Mijn papa is 7 jaar geleden overleden aan alvleesklierkanker

Berichtdoor mirellake » Za 14 Jul 2007 10:54

7 jaar geleden werd bij mijn vader geconstateerd dat hij alvleesklierkanker had en dat er ook uitzaaingen waren en dat het ook aan de staart was van de alvleesklier en dat betekende dus dat het niet te genezen was, was het nu aan de kop geweest dan is het schijnbaar nog wel te genezen.Mijn vader bleef positief en wou er echt voor vechten en heb zelfs mee gedaan aan een experiment bestraling waar je niet kaal van werd mijn vader had zoiets ik kan er misschien mezelf niet meer mee redden maar misschien ooit wel iemand anders.Hij is heel veel ziek geweest in die 5 maanden midden in de nacht weer naar rotterdam naar het ziekenhuis omdat hij hoge koorts had enz.
Ik was net 18 toen we het te horen kregen heb zelf een hele zware tijd toen gehad kon er op dat moment ook niet mee omgaan liep er voor weg jammer genoeg.op 5 mei 2000 is me vader op bed gaan liggen en heeft het eigenlijk opgegeven nadat hij heel rot was behandeld door een arts in het ziekenhuis hij had die dag zijn eigen arts niet en die andere arts was heel negatief over alles.Maar goed 5 mei is hij op bed gaan liggen en hij heeft van iedereen normaal afscheid kunnen nemen.op 7 mei kreeg me vader morfine en dat was echt eng gewoon heb er geen woorden voor maar goed hij werd er wel wat rustiger door gelukkig hij was zo onrustig die dagen.Ik heb een heel mooi afscheid van me vader gehad in zoverre dat zoiets kan dan.9 mei 2000 om 04.00 was het dan gebeurd me vader is rustig in de armen van me moeder overleden en dan komt dat toch onverwachts doet pijn veel pijn geen papa meer geen vertrouwenspersoon waar ik op kon bouwen ik had z`n goeie band met me vader 2 handen op 1 buik zeiden we altijd en dat is ineens weg heb het daar zo slecht mee gehad en nog maar ik heb het nu een plekje kunnen geven.
Maar goed wilde toch na 7 jaar me verhaal kwijt en misschien kan ik er nu iemand anders mee helpen door me verhaal te vertellen of te luisteren naar iemand anders die het nu misschien mee maakt.

liefs mirellake

Helen1975
Lid

Berichtdoor Helen1975 » Ma 15 Okt 2007 18:22

Tjee zeg, wat naar. Ook mijn vader is overleden aan avk-kanker, heeft ook meegedaan aan een experimentele behandeling. Hij had ook het idee iets goed te doen voor een ander. Voor zichzelf heeft het niks gedaan... hij is 3 maanden na de diagnose overleden op 14 juli jl.

Terug naar “Mijn vader, moeder, broer, zus of vriend heeft kanker”