mijn vader heeft leverkanker

Dit forum is voor jongeren die kanker meemaken in hun directe omgeving
(vader, moeder, broer, zus, vriend(in), goede collega, klasgenoot, enz.)
en daar graag met hun lotgenoten over willen praten.
claud
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: Di 03 Apr 2007 19:54

mijn vader heeft leverkanker

Berichtdoor claud » Wo 04 Apr 2007 18:29

Ik ben37 jaar enmijn vader (70) heeft leverkanker.
Het begon 5 jaar terug met kanker in het oog. Dat is bestraald en na een tijd was het zoals ze zeggen genezen. 2 jaar geleden kreeg hij te horen dat hij prostaatkanker heeft. Ook dat is bestraald en weer genezen. drie weken terug krijgt hij te horen dat hij leverkanker heeft. Toen hij naar de oncoloog ging zijden ze dat ze dat al in een eerder onderzoek hadden gekonstateerd( augustus vorig jaar).Maar daar wist mijn vader niks van.De huisarts had namelijk de uitslag niet helemaal gelezen en had het dus niet gezien dat ze om een verder onderzoek vroegen van wegen een knobbel van 1,8 cm. Er is dus niks aan gedaan (het was allemaal goed)
Dus het was een foutje van hem.En dat noemt zich huisarts? dus mijn vader gaat weer de molen in om alles te onderzoeken . maar deze keer is het een uitzaaing in de lever multipele levermetastasen tussen de 1.5 en 4.0cm groot.En die goede huisarts zegt dat er ergens nog iets zit(schrik nog meer) Hij licht maar op bed en is alleen maar moe heeft pijn en wijnig eetlust. Maar ziet niet geel.Hoe moet het nu verder en heeft iemand dit ook eens meegemaakt. groeten claud

Henny215
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Ma 03 Sep 2007 22:47
Locatie: Roosendaal
Contact:

huisarts

Berichtdoor Henny215 » Ma 03 Sep 2007 23:22

Hallo claud is je vader niet in een ziekenhuis onder behandeling nu voor die leverkanker ??
en ik zou die huisarts aanklagen echt wel, zo ga je niet met mensen om vind ik. ik wens jou en je famillie sterkte toe, mijn ma had ook leverkanker.
Ga ervoor kanjers groetjes van henny


Terug naar “Mijn vader, moeder, broer, zus of vriend heeft kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten