Vader met kanker, het gaat maar door...

Dit forum is voor jongeren die kanker meemaken in hun directe omgeving
(vader, moeder, broer, zus, vriend(in), goede collega, klasgenoot, enz.)
en daar graag met hun lotgenoten over willen praten.
Angeli
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Wo 21 Sep 2005 21:20

Vader met kanker, het gaat maar door...

Berichtdoor Angeli » Wo 21 Sep 2005 21:36

Lieve lotgenoten,

Dit is mijn eerste berichtje op dit forum, alhoewel mijn vader al een jaar bezig is met therapie tegen kanker. Even het verhaal: het begon met plotselinge blindheid door een netvliesloslating. Dit bleek het gevolg te zijn van een grote tumor in zijn longen. Door die netvliesloslating hebben ze de tumor ontdekt voordat er uitzaaiingen waren en na 3 chemokuren en 27 bestalingen is de tumor eigenlijk verdwenen. Maar de pijn aan zijn oog werd steeds erger. Hij heeft zelf een MRI-scan aangevraagd in juli en volgens de internist was er niets met zijn oog aan de hand. Verleden week hield hij het niet meer uit van de pijn, dus weer naar een andere oogarts. Deze heeft een nieuwe MRI-scan gemaakt waaruit blijkt dat er wel degelijk een tumor achter zijn oog zit en die was ook duidelijk te zien op de scan van juli. Doordat de tumor 2 maanden heeft doorgewoekerd kan hij nu niet geopereerd worden en moeten ze eerst gaan bestalen. Je begrijpt wel dat ik woest ben op die internist die niet eens de moeite heeft genomen het dossier met de uitslag van 1e scan te lezen. Het stond notabene zwart op wit! Maar goed, hier steken we nu even geen energie in, eerst de behandeling. En maar hopen dat er geen nieuwe uitzaaiingen komen. Wat een ongeruste tijd is dit, pfff
Nou toch nog een lang verhaal geworden, maar ik hoop hier een beetje steun en hoop van lotgenoten te krijgen. Ik heb mijn vader nog zoveel te vertellen en te vragen, hij moet echt nog een tijdje blijven!

Groetjes,
Angeli

Terug naar “Mijn vader, moeder, broer, zus of vriend heeft kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten