Het houd maar niet op...

Dit forum is voor jongeren die kanker meemaken in hun directe omgeving
(vader, moeder, broer, zus, vriend(in), goede collega, klasgenoot, enz.)
en daar graag met hun lotgenoten over willen praten.
robertsatu
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: Vr 13 Okt 2006 12:32
Locatie: zeeland

Het houd maar niet op...

Berichtdoor robertsatu » Do 30 Nov 2006 18:49

Beste mensen.
Ik wist dat het niet goed zat met mijn moeder..zie mijn vorige onderwerp.
We zijn nu weer een tijd later en wat is er tot nu toe eruitgekomen..
mam is begonnen met darmkanker,en lympheklierenkanker..chemo deed niets,,erg schrikken toen bleek dat alle moeite niet had geholpen.
Nu na verdere scans blijkt dat ze ook nog longkanker heeft en...
morgen ga ik met haar mee voor weer een puntie waaruit zal blijken of ze een lymphoon heeft of hodgkin..
Ma is nog thuis want dat wil ze zolang mogelijk blijven,maar gisteren moest de huisarts komen zo ziek was ze met het advies om haar gelijk op te laten nemen,wat ze pertinent weigerde...Vandaag na haar bodyscan was ze alweer wat sterker..
Het ergste van het hele proces vind ik dat het zo sterk op en neer kan gaan met mijn moeder..laat staan het te moeten accepteren dat je ongeneeslijk ziek bent en niet lang meer mag blijven...
We leven hele dagen onder spanning omdat we weten dat het eind in zicht is maar wanneer....
Ik wil dat de pijn ophoud voor mam...want dit heeft ze echt niet verdiend...Mam ik hou van je....

Je zoon Rob......

ellen2
Lid
Berichten: 33
Lid geworden op: Di 04 Apr 2006 16:31
Locatie: Hattem

Berichtdoor ellen2 » Ma 04 Dec 2006 23:17

Hoi Rob,

Ik wil je heel veel sterkte toewensen. Dat het op en neergaat is in mijn ogen echt heel bekend. Kanker "werkt"zo denk ik. Het ene moment voelt iemand zich goed tot redelijk, het andere moment voelen ze zich heel slecht en zijn ze enorm ziek! Mijn beide ouders zijn ziek, dus ik denk dat ik een beetje begrijp hoe je je voelt. Het is een heel machteloos gevoel..Veel sterkte toegewenst!
Groetjes, Ellen


Terug naar “Mijn vader, moeder, broer, zus of vriend heeft kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten