longkanker

Dit forum is voor jongeren die kanker meemaken in hun directe omgeving
(vader, moeder, broer, zus, vriend(in), goede collega, klasgenoot, enz.)
en daar graag met hun lotgenoten over willen praten.
shaulin

longkanker

Berichtdoor shaulin » Di 06 Mei 2003 19:00

Bij mijn vader hebben ze over 2 weken longkanker vastgesteld met uitzaaiingen naar de hersen (2 kankergezwellen). Hij word nu bestraald Ik zit wel met wat vragen en heb er ook bedenkingen over: hij mag blijven verder roken en er worden geen operaties gedaan, zijn dit slechte voortekens?? Chemo krijgt hij ook niet enkel bestraling, dit is toch ook raar? Ik heb al op verschillende site's gelezen maar wil graag weten wat zijn , zijn kansen? Heeft iemand hier ervaring mee want ik wil iets meer weten (praten met de dokter kan enkel met zijn toestemming en dan gaat hij vragen stellen)
groetjes

janneke
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo 07 Mei 2003 08:05
Locatie: in de achterhoek

Berichtdoor janneke » Wo 07 Mei 2003 11:39

hoi,

ik las je berichtje net, en bij mijn moeder hebben ze ook longkanker ontdekt, ik heb ook nog heel veel vragen, ik wou het ook aan de dokter vragen want ik weet ook niet hoe het later gaat.
maar wat ik tegen jou wil zeggen, praat veel met je ouders, die weten het antwoord waarschijnlijk ook wel, het klinkt heel gemakkelijk, maar probeer het. anders kun je altijd aan hun vragen of je toestemmig krijgt om met de dokter te praten!
ik wens je alvast veel sterkte in deze moeilijke tijd

groetjes,
JAnneke


Terug naar “Mijn vader, moeder, broer, zus of vriend heeft kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten