Mijn moeder heeft kanker en is opgegeven

Dit forum is voor jongeren die kanker meemaken in hun directe omgeving
(vader, moeder, broer, zus, vriend(in), goede collega, klasgenoot, enz.)
en daar graag met hun lotgenoten over willen praten.
sa88
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Do 28 Apr 2011 11:10

Mijn moeder heeft kanker en is opgegeven

Berichtdoor sa88 » Do 28 Apr 2011 20:23

Hallo Allemaal,

Sinds vandaag ben ik lid van dit forum omdat ik op zoek ben naar mensen waarmee ik kan praten, die in schuitje zitten als ik.
Bij mijn moeder is vorig jaar sept / okt kanker geconstateerd. Dit is de 2e keer dat mijn moeder kanker heeft, met een tussenpoos van 22 jaar. Het type kanker is een beetje moeilijk uit te leggen, aangezien ze aan haar operaties van 22jr geleden lichamelijke beperkingen heeft overgehouden. Toendertijd heeft ze een experimentele operatie gehad samen met een aantal anderen, waarvan zij nu langstlevende is. Nu is op dezelfde plaats kanker geconstateerd, terwijl de organen die er 22jr geleden zaten, er niet meer zitten. De artsen staan dus ook voor een raadsel.
Ze is veel afgevallen, heeft permanente sondevoeding, maar kan nog wel het een en ander. Ze is redelijk stabiel. We hebben echter te horen gekregen dat er niets meer aan te doen valt. Een tijdsinschatting hoelang ze nog heeft, maken ze niet: ook hier staan ze voor een raadsel, ze hebben simpelweg geen vergelijkingsmateriaal.

Ik vraag me af hoe jullie (lotgenoten) hiermee omgaan? Ik voel me vaak onbegrepen. Daarbij voelt het alsof ik te jong ben om mijn moeder te verliezen (23jr). Ik studeer tenslotte nog, heb geen vriend, geen kinderen, geen eigen huisje helemaal niets. ik ben bang voor het verlies dat zal gaan komen, mijn moeder betekent zoveel voor me.
Ik kom graag in contact met leeftijdgenoten die hetzelfde mee maken.

Sas

Katie
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Vr 24 Sep 2010 15:55
Locatie: Velsen Noord
Contact:

Re: Mijn moeder heeft kanker en is opgegeven

Berichtdoor Katie » Vr 29 Apr 2011 00:51

Hoi Sas,

Ik herken het allemaal, op het gedeelte na dat je geen eigen huisje hebt. Verder alles.

Voeg me toe op msn of mail me! via prive probeer ik je (nog een keer) mn email te sturen.

Liefs


Terug naar “Mijn vader, moeder, broer, zus of vriend heeft kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten