nicht/allerbeste vriendin opgegeven

Dit forum is voor jongeren die kanker meemaken in hun directe omgeving
(vader, moeder, broer, zus, vriend(in), goede collega, klasgenoot, enz.)
en daar graag met hun lotgenoten over willen praten.
stridje
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Wo 19 Okt 2011 22:12

nicht/allerbeste vriendin opgegeven

Berichtdoor stridje » Wo 19 Okt 2011 22:55

mijn nicht en ik zijn samen opgegroeid. Van baby af aan buurmeisjes. Vroeger natuurlijk met de nodige ruzies :wink:
Ze is nu 34 jaar. 1 jaar ouder dan ik. Ze heeft 2 kinderen van 9 en 12 jaar.
6/7 weken geleden zei ze tegen me dat ze zich niet lekker voelde, hangerig, opgezette klieren in de nek. Dus naar de huisarts. Ach, is een verkoudheidje. Neem maar paracetamol, gaat over.
3/4 weken geleden begon ze echt ziek te worden. Overgeven, diarree en flinke hoofdpijn. Weer naar de dokter. Ja, u heeft een flinke buikgriep te pakken....
2 weken terug,op vrijdag, weer naar de huisarts. Ja, u moet uitkijken met uitdrogen. Ga maar ors halen.
Zaterdag zouden we gezellig gaan shoppen. Maar na 2 winkels en de nodige braakneigingen heb ik haar naar huis gebracht. Beter ff lekker in bedje liggen.
Zondag proberen te bellen. Maar ze pakte niet op. Ik dacht: die ligt in bed te slapen met de telefoon op stil. Probeer morgen nog maar eens. Zondagavond wel haar vriend gesproken. Die zei dat het net was of ze niemand herkende. Maar ze hadden een afspraak voor maandagmorgen bij de huisarts, dus komt goed.
Maandagmiddag toch maar tegen mijn moeder gezegd, dat het net was of ze niemand herkende. Dus meteen haar moeder opgebeld. Die heeft de hele dag bij haar gezeten.
Toen ik terug kwam van mijn werk, meteen proberen te bellen. Weer op stil pfff.
Dan maar even haar moeder bellen. Is ze me aan het vertellen dat mijn nicht niet meer weet hoe ze haar soep moet eten. Ze wist niet meer hoe ze op de bank moest gaan liggen enz.
Ik ben er meteen naar toe gegaan voor te kijken wat er was. Ze was wel aanspreekbaar, gaf antwoord op de vragen die ik stelde. Maar ik had niet het idee dat ze me herkende.
Dus bellen naar de huisartsenpost. Die zeiden dat we maar meteen moesten komen. Ik heb haar aangekleed, want ze wist niet meer hoe dat moest. Samen met haar vriend,die net terugkwam van het werk, en mijn tante haar 4 trappen afgeholpen. Want ze wist ook niet meer hoe ze moest lopen. Was allemaal best akelig.
Bij de huisartsenpost aangekomen, waren we meteen aan de beurt. Die arts vertrouwde het niet en ging een neuroloog bellen. Meld u maar bij de spoedeisende hulp.
r aangekomen ging alles heel snel. Hup, de scan in, en daarna kwam ze meteen met de uitslag. Met de woorden: Ik heb hel slecht nieuws voor jullie. We hebben 3 tumoren in de hersenen gevonden. Aan de vorm te zien zijn het uitzaaiingen ergens anders vandaan. Nou, daar zit je dan met het idee dat ze aan het uitdrogen was, ff aan de infuus met vocht en weer naar huis. dus niet.
Ze werd meteen opgenomen, want waar zat de rest van die k*tkanker dan?
Allemaal scans en onderzoeken gehad. Beetje bij beetje krijg je weer slecht nieuws. Het is waarschijnlijk begonnen in de eierstokken en via de lymfeklieren naar de hersenen gegaan.
Ze gaan nu wel nog de hersentumoren bestralen, zodat ze niet op de hersenen gaan drukken en ze weer die rare uitvallen krijgt. Maar gisteren kregen we dus te horen dat er verder niks meer aan gedaan kon worden. Ze is zelf superpositief en is supervrolijk. Af en toe een traantje en weer ertegen aan!
Dit is toch zo oneerlijk allemaal! Ze heeft een relatie achter de rug van 16 jaar, die erg slecht was. Nu heeft ze sinds anderhalf jaar een super leuke lieve vriend en nu gebeurd dit.....
En dan blijven de vragen maar komen:
Hoe nu met de kinderen?
Hoelang heeft ze nog?
Zou ze erg ziek worden van die bestraling?

Nu ik het terug lees, is het een lang verhalen geworden. Maar heeft me wel geholpen, ff alles op een rijtje zetten

groetjes stridje

Demona
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: Wo 18 Mei 2011 20:46

Re: nicht/allerbeste vriendin opgegeven

Berichtdoor Demona » Wo 19 Okt 2011 23:33

Jeetje meid wat verschrikkelijk voor jullie..er zijn geen woorden voor..
Dat het leven op slag zo op z,n kop kan worden gezet..
Naar de huisartsenpost gaan met het idee van nix ernstigs komt allemaal goed en dan zoiets voor je kiezen krijgen..verschrikkelijk zoiets ruim een jaar geleden meegemaakt met m,n moeder we dachten een tia ze had uitval van dr arm en dan krijg je zoiets te horen pffff ongelofelijk niet te bevatten..waarom??
Tja ik kan niet meer doen dan jullie heel veel sterkte wensen..
Ik hoop het allerbeste voor jullie en hopen dat de bestraling aanslaat..

Gr.M.S.

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: nicht/allerbeste vriendin opgegeven

Berichtdoor liddy » Wo 19 Okt 2011 23:39

Wat een verhaal. Wat is kanker toch een verschrikkelijke ziekte.
Met name eierstokkanker is erom berucht dat je geen klachten hebt, dus je merkt niet dat er iets aan de hand is.
Het is niet te zeggen hoe ze op de bestraling gaat reageren.
Nog minder is er iets te zeggen over hoe lang ze nog heeft.
Wat de kinderen betreft:
er bestaat een boekje kankerspoken voor kinderen
Kijk eens op het forum van K.W.F. http://www.kankerspoken.nl,
dit is speciaal voor kinderen en je kan dan ook zelf er manieren in lezen om ze het te brengen.
Ik ben blij voor je dat het je helpt om alles op te schrijven.
Je bent van harte welkom hier.

riaw
Lid
Berichten: 255
Lid geworden op: Zo 12 Sep 2010 19:48

Re: nicht/allerbeste vriendin opgegeven

Berichtdoor riaw » Do 20 Okt 2011 17:49

Wat fijn dat je hier je verhaal kwijt kunt,maar wat een klap om ineens te moeten incasseren.
Ook verschrikkelijk voor de kinderen.
Sterkte.......

stridje
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Wo 19 Okt 2011 22:12

Re: nicht/allerbeste vriendin opgegeven

Berichtdoor stridje » Do 20 Okt 2011 21:54

Allemaal bedankt voor het medeleven, doet me echt goed!
Ze is vandaag ontslagen uit het ziekenhuis. Nu is het wachten op bericht van ziekenhuis maastricht wanneer de intake is, en de bestralingen gaan beginnen.
We hebben wel nog leuke dingen in het vooruitzicht. Zo hebben ze besloten om versneld te gaan trouwen. Dus binnen 2/3 weken gaat het allemaal gebeuren. Ze heeft me gevraagd of ik getuige wil zijn. Dan sta je weer met een brok in je keel. Maar dit doe ik met veel plezier!
Dan moeten er natuurlijk wel ook mooie trouwkleren zijn, dus zaterdag gaan we shoppen!
Op dit moment heeft ze nergens last van, voelt zich goed. Alleen het vocht in de buik hoopt zich op. Maar dat halen ze er dan weer uit. Is nu al 2 keer op 1 week gebeurd. Best vaak dus eigenlijk al.....
Zal proberen alles wat er gebeurd hier een beetje bij te houden. Ik vind het echt fijn om alles bij te houden, omdat het nu zo'n hectische periode is, en alles eigenlijk in een roes gaat. Kan ik altijd terug lezen
bedankt voor de tip! Altijd fijn als er een website is, speciaal voor kinderen!
groetjes stridje

riaw
Lid
Berichten: 255
Lid geworden op: Zo 12 Sep 2010 19:48

Re: nicht/allerbeste vriendin opgegeven

Berichtdoor riaw » Vr 21 Okt 2011 17:46

Wat leuk dat ze zo snel al gaan trouwen,al vast veel plezier met shoppen morgen,ik zie trouwens dat wij uit dezelfde regio komen want ik wordt ook in Maastricht behandeld.

stridje
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Wo 19 Okt 2011 22:12

Re: nicht/allerbeste vriendin opgegeven

Berichtdoor stridje » Di 08 Nov 2011 19:22

hier weer even een berichtje over hoe alles gaat. Op zich gaat alles redelijk. Maar door de medicijnen/tumoren verandert haar persoonlijkheid. Ze wordt heel snel boos en vliegt dan uit haar slof. Haar vriend en ik krijgen dan de lading over ons heen, want wij zijn degene die er het meeste zijn. Veel kun je er niet aan doen, je hoort haar aan en probeert te kalmeren.
Het shoppen voor de jurk ging best goed, maar ze wil teveel op 1 dag en dat breekt haar dan op. Dan kan ze niks meer verdragen en als dan iets mis gaat.....dan berg je maar
Ze heeft nu 5 bestralingen gehad, voor de hersentumoren af te remmen/verkleinen. meer kunnen ze niet voor haar doen.
In het begin was ze heel positief, maar nu komt toch het besef dat ze uitbehandeld is.
De bruiloft is volgende week vrijdag al, weer nieuwe stress, weer nieuwe woede-uitbarstingen.

Ze zijn er nu achtergekomen dat alles begonnen is met huidkanker, met dus uitzaaiingen naar eierstokken,lymfeklieren en hersenen. Het is dus echt overal.....
Zelf heb ik het besef nog niet dat ze zo ziek is. Ze doet nog zoveel, en ziet er ook niet ziek uit. Wel zijn er kleine dingen waar je aan kan zien dat alles minder wordt. Nagels beginnen af te breken, kloven in de handen, kapotte mond.
Door de dexamethason werd ze helemaal hyper. werd heel druk, sliep maar 3/4 uurtjes per nacht. Dit zijn ze nu aan het afbouwen en ze heeft kalmeringspillen en slaappillen gekregen. Dit helpt heel goed, ze is een stuk rustiger en niet meer zo gejaagd.

@riaw: ik woon in de westelijke mijnstreek

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: nicht/allerbeste vriendin opgegeven

Berichtdoor liddy » Wo 09 Nov 2011 23:32

Goed dat je beseft dat het de tumor en de medicijnen is die haar veranderen.
En degenen die het dichtst bij haar staan, die moeten het ontgelden.
Gelukkig dat ze zich op de bruiloft kan richten, dat geeft nog wat afleiding.

riaw
Lid
Berichten: 255
Lid geworden op: Zo 12 Sep 2010 19:48

Re: nicht/allerbeste vriendin opgegeven

Berichtdoor riaw » Vr 11 Nov 2011 16:55

Nog maar een week tot de bruiloft.kan me voorstellen dat dat ook veel stress geeft,hopelijk krijgt ze door de medicatieaanpassing nu wat meer rust.
Ik wens jullie een prachtige dag toe volgende week vrijdag,iets waar je met een goed gevoel op terug kan kijken als het straks moeilijk wordt.

En ik woon in Born.

stridje
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Wo 19 Okt 2011 22:12

Re: nicht/allerbeste vriendin opgegeven

Berichtdoor stridje » Ma 21 Nov 2011 21:07

weer even een update.
Mijn nicht is voor een second opinion naar genk geweest. Daar vonden ze haar veel te jong om helemaal niets meer te doen.
Ze is vandaag opgenomen en begint haar eerste chemokuur. Donderdag mag ze weer naar huis. Ze mag helaas geen bezoek krijgen, alleen haar man. Dit natuurlijk in verband met infecties en griep. Ze heeft sinds vrijdag verhoging.

Afgelopen vrijdag was de bruiloft. Het was een geweldige dag! Zelfs het zonnetje scheen. Ze heeft er erg van genoten, maar was aan het einde van de dag helemaal op.
Ze zijn op tijd naar huis gegaan. Maar alleen al dat glunderende koppie was alles waard!
Vorige week zondag begonnen haar haren uit te vallen. Ze heeft nu dus een pruik. Op de bruiloft heeft ze hem op gehad, maar na een tijdje begon dat toch te irriteren.
Toen zei ze dus: gooi die kat maar in de kattenbak, heb er genoeg van. Iedereen lag helemaal in een deuk.

Ik moet wel even zeggen: alle reacties die ik hier krijg, zijn echt hartverwarmend, bedankt!

groetjes stridje

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: nicht/allerbeste vriendin opgegeven

Berichtdoor liddy » Ma 21 Nov 2011 22:28

Dat de zon zelfs op haar bruiloft kwam, geweldig.
Een second opinion bewijst maar weer eens zijn waarde.
Ik mag zo hopen dat de behandeling succes heeft.
En als je niet op bezoek kunt, dan kun je misschien bellen, skypen enz. Leve de mogelijkheden.

riaw
Lid
Berichten: 255
Lid geworden op: Zo 12 Sep 2010 19:48

Re: nicht/allerbeste vriendin opgegeven

Berichtdoor riaw » Do 24 Nov 2011 19:18

Wat fijn dat de bruiloft een succes was,en het zonnetje ook meewerkte,en dat er nu toch iets gedaan wordt in Genk.
Jammer dat je niet op bezoek mag,maar inderdaad bellen moet toch kunnen.

Als het goed is is ze nu weer thuis.

stridje
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Wo 19 Okt 2011 22:12

Re: nicht/allerbeste vriendin opgegeven

Berichtdoor stridje » Di 06 Dec 2011 23:41

de chemo in genk ging best goed. Ze voelde zich ook goed, wel beetje moe. Maar verder nergens last van. we hebben veel gebeld, maar is toch anders. Kunnen zeggen dat ze zich goed voelen, terwijl dat niet zo is,bang dat je je ongerust gaat maken.
vrijdag is ze naar huis gekomen. Ze was erg moe, dus liever geen bezoek. Zaterdag gesmst hoe ze zich voelde. Zit ze prinsheerlijk in stamcafeetje! Ze wilde ff de stad in, kijken voor nieuwe jas. Want door het vocht in de buik, passen de jassen niet meer. Toen we op het punt stonden om te gaan shoppen, trok ze helemaal wit weg. Toch maar naar huis, bed in kruipen. Was toch beetje te veel van het goede.
Hele weekend heeft ze geslapen.
Ik ben zelf niet meer op bezoek kunnen gaan, had zelf de griep te pakken. En dat kan ze natuurlijk helemaal niet gebruiken!
Dinsdag kreeg ik een sms van haar man. Ze waren met spoed terug naar het ziekenhuis gegaan. Pijnstillers hielpen niet meer, ze had al 3 dagen niet gegeten en diarree.
Meteen bellen natuurlijk, pff wat schrik je dan! Ze moest dus daarblijven. Heeft een morfinespuit gekregen. En vocht weer uit de buik gehaalt. en via de infuus voeding.
Ze was heel zwak en heeft veel geslapen.
Zondag mocht ze zelfs helemaal geen bezoek krijgen. Ze was zo zwak dat ze bloed hebben bijgezet.
Ik durfde nog niet op bezoek te gaan, bang dat ik haar aanstak met de griep.
Vandaag eindelijk op bezoek kunnen gaan. Ze houdt veel vocht vast in gezicht, buik en benen.
De artsen denken dat als ze de eierstokken eruit halen, dat het vocht dan minder wordt. Morgen komt de chirurg om erover te praten.
Want dan moet ze daarvan herstellen, en wordt de chemo uitgesteld.
Zelf had ik het idee dat ze weer een beetje verward wordt. Ze wilde iets vertellen, en weet het dan ineens niet meer. OOk moet ze soms nadenken als je haar iets vraagt. Ik denk zelf dat we ons erop moeten voorbereiden dat het wel eens heel snel gedaan kan zijn. Klinkt misschien heel negatief, maar als ik van het ergste uit ga, kan het alleen maar meevallen. Als ik bij haar ben, ben ik natuurlijk wel heel positief.
Mijn oom en tante beseffen volgens mij nog niet helemaal wat er aan de hand is. Ze willen niet inzien dat hun dochter dood gaat. Is natuurlijk ook niet te bevatten. Maar ben zo bang dat ze eraan onder doorgaan, mocht het dadelijk zover zijn.
Maar ik hoop dat dat nog heeeeel ver weg is

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: nicht/allerbeste vriendin opgegeven

Berichtdoor liddy » Za 10 Dec 2011 17:31

Het is zo moeilijk voor je oom en tante om te beseffen dat hun dochter terminaal is.
Je kind verliezen is het ergste wat je kan overkomen.
Jij kunt niet meer doen dan er zijn voor hen, dat verlicht iets voor hen, niet meer niet minder. Luister naar hen, zonder je eigen grenzen te overschrijden.
Ga vooral op je eigen gevoel af in je eigen contacten met je vriendin.
Een traan en een lach liggen naast elkaar.

stridje
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Wo 19 Okt 2011 22:12

Re: nicht/allerbeste vriendin opgegeven

Berichtdoor stridje » Zo 25 Dec 2011 01:26

pff, wat vliegen de dagen voorbij. Het is alweer kerstmis. Normaal een periode waar ik me op verheug, maar dit jaar niet.
Ben de afgelopen weken veel in genk op bezoek geweest. begin vorige week ging het heel slecht. Veel last van het vocht, dat tegen ribben aandrukt en op de longen. Dus kreeg ze zuurstof. En morfine,veel morfine. Afgelopen maandag zou de chirurg kijken of hij de cyste uit de eierstok kon halen, dan zou het vocht wegblijven. Ze hebben niks weg kunnen halen, want er zat gewoon teveel. Het enige wat ze konden doen was een permanente drain plaatsen. Om weer een beetje te kunnen aansterken, was het beter als ze zo weinig mogelijk bezoek kreeg. Dus afgelopen donderdag pas op bezoek gegaan. Ze zag er naar omstandigheden "goed" uit. vertellen ze me dat ze naar huis mag. Dus ik: Joepie!! Nope, niks joepie. Ze kunnen verder niks doen. Ze is te zwak voor verdere chemobehandelingen, en de kanker is teveel overal.
Vandaag is ze dus thuis gekomen. ze is al moe als ze 4 stappen heeft gelopen, moet ze ff uitrusten. Ze krijgt nu 3 keer per dag thuiszorg op bezoek. Ook zou ze nachtzorg krijgen, maar dat wilde ze (nog) niet.
Vanavond zouden ze de kinderen gaan vertellen dat mama niet meer beter gaat worden. Ik was op bezoek toen ze kwamen, maar ben snel naar huis gegaan. Overmorgen is haar man jarig, dan ga ik weer op bezoek.
Ik bel altijd vantevoren of het wel uitkomt en niet te druk is. Want ze kan maar 3/4 mensen tegelijk op bezoek hebben. Anders wordt het teveel.
Nu besef je pas dat een goede gezondheid heel veel waard is!

Ik wil dan toch iedereen hier fijne kerstdagen wensen

groetjes stridje

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: nicht/allerbeste vriendin opgegeven

Berichtdoor liddy » Zo 25 Dec 2011 14:28

Voor haar, haar familie en jou wens ik dat er nog vele mooie momenten zullen zijn.
Juist nu ook met Kerstmis.
Een lichtje in de duisternis.

stridje
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Wo 19 Okt 2011 22:12

Re: nicht/allerbeste vriendin opgegeven

Berichtdoor stridje » Ma 09 Jan 2012 22:38

gisteren,8 januari is mijn lieve nicht rustig ingeslapen. Mijn buurmeisje,stapmaatje,beste vriendin is er niet meer.
De afgelopen week ging het steeds slechter met haar. Ze sliep steeds meer en had veel pijn. Zaterdag nog op bezoek geweest, het praten ging ook steeds moeilijker.
Ze heeft zelf aangegeven dat dit geen leven meer was en dat ze niet meer verder wilde.
Op 2 dagen na, heeft alles 3 maanden geduurt. Het is allemaal veel te snel gegaan. Maar ik ben ook blij dat het zo snel ging.
Voor haar is dit veel beter. Ze heeft geen pijn meer.
Vrijdag is om 15.30 uur de crematie. Pfff,wat zie ik er tegen op.

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: nicht/allerbeste vriendin opgegeven

Berichtdoor liddy » Ma 09 Jan 2012 23:07

Gecondoleerd met het verlies van je allerbeste vriendin.
Hopelijk is haar toch gegund om toch rustig in te slapen.
De komende dagen zul je in een roes leven.
Laat het maar allemaal op je afkomen.
Wellicht krijg je steun van de mensen die naar de crematie komen.
Heel veel sterkte.

riaw
Lid
Berichten: 255
Lid geworden op: Zo 12 Sep 2010 19:48

Re: nicht/allerbeste vriendin opgegeven

Berichtdoor riaw » Di 10 Jan 2012 15:43

Gecondoleerd,dat is inderdaad erg snel gegaan,maar zoals je zelf al zegd voor haar het beste,sterkte voor de crematie.

stridje
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Wo 19 Okt 2011 22:12

Re: nicht/allerbeste vriendin opgegeven

Berichtdoor stridje » Di 08 Mei 2012 23:59

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest. Het was een drukke hectische periode.
Op de crematie was het erg druk. ongeveer 500 mensen zijn afscheid komen nemen. Dit doet je erg goed!
De tijd erna heb ik alles weggeduwd. Had t druk op mijn werk,waar het niet allemaal liep,zoals het moet. En t is makkelijker om t weg te duwen,dan om er mee om te gaan.
We gingen ook altijd samen naar het ijshockey. Sta je op je vaste plekje,met allemaal bekenden om je heen. Maar je mist gewoon iets naast je... Dit jaar zijn we kampioen geworden. En dan denk je toch weer: g**,ze mist gewoon een superfeestje.Dit had ze zo graag willen meemaken.
In februari was ik jarig. Wat raar zo'n verjaardag zonder mijn nicht...
Ik heb als herinnering een nieuwe vindertattoeage laten zetten.Half januari naar de zaak geweest,voor een afspraak te maken. Blijkt dat ze eigenlijk vol zitten tot juni/juli. Maar "toevallig" had ze net een afzegging. Op mijn verjaardag had ze plaats...

Als mensen aan me vragen hoe gaat,is het standaard antwoord: Goed hoor, alles prima. Alleen mijn beste vriendin prikt er doorheen. Want van binnen ga ik er kapot aan. Wat mis ik haar!!

Komende zondag is haar verjaardag. We gaan met zijn allen naar mijn oom en tante, een soort van herdenk/gedenkdag. Weet niet wat ik moet verwachten,en daar kan ik dus niet tegen. Krijg er nu al de zenuwen van. Ben bang dat ik in huilen uitbarst. En dat doe je bij ons in de familie niet,want je moet sterk zijn....
Maar we zien wel hoe het allemaal gaat. Ik laat het maar op me afkomen...

wel weer ff fijn,zo alles van me af schrijven

groetjes stridje

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: nicht/allerbeste vriendin opgegeven

Berichtdoor liddy » Wo 09 Mei 2012 23:39

Wat een enorm cadeau dat er net op jouw verjaardag tijd was voor het plaatsen van een tatoeage.
Dat heeft de tatoeage nog meer betekenis.
Laat de familie maar denken wat ze willen, als er bij jou tranen komen, laat het dan gewoon toe.
Misschien leert jouw familie dan dat huilen waar anderen bij zijn pas echt sterk is.
Precies laat het allemaal maar op je afkomen, want het loopt altijd weer anders dan je denkt.


Terug naar “Mijn vader, moeder, broer, zus of vriend heeft kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten