alle 2 ouders tegelijkertijd kanker

Dit forum is voor jongeren die kanker meemaken in hun directe omgeving
(vader, moeder, broer, zus, vriend(in), goede collega, klasgenoot, enz.)
en daar graag met hun lotgenoten over willen praten.
Tamzie
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Di 09 Apr 2013 14:27

alle 2 ouders tegelijkertijd kanker

Berichtdoor Tamzie » Di 09 Apr 2013 14:37

Mijn ouders hebben alle 2 ernstige vorm van kanker en wou me verhaal kwijt .
mijn ouders zij al lange tijd geleden gescheiden hebben dus ook geen contact met elkaar wat het nog moeilijker maakt.
Mijn moeder is net geopereerd aan buikvlies kanker maar het ziet er niet goed uit en is al 6x gereanimeerd en is allemaal afwachten.
mijn vader is niet meer te helpen en wil graag thuis overlijden . weet niet of ik het hier allemaal kan neer zetten maar zal graag iemand willen vinden die een beetje weet
wat ik mee maak . op internet kan ik niemand vinden waarvan alle 2 de ouders tegelijkertijd kanker heeft . gelukkig maar denk ik dan. dit is het verhaal in het kort ........

Bart1974
Lid
Berichten: 216
Lid geworden op: Zo 18 Sep 2011 13:24

Re: alle 2 ouders tegelijkertijd kanker

Berichtdoor Bart1974 » Zo 14 Apr 2013 18:02

Hoi Tamzie,

mijn ouders waren ook gescheiden en zijn vlak na elkaar overleden. Bij mijn moeder longkanker bij mijn vader eigenlijk een combinatie van eerdere longkanker en zijn hart. Mijn ouders hadden ook geen contact meer met elkaar. Ik heb een broer en die had geen contact met mijn vader. Omdat ik er voor mijn beide ouders wilde zijn, heb ik mij min of meer in 2en gedeeld. En dat hakt erin dat kan ik je vertellen zeker als je daarnaast nog fulltime werkt.

Je kan op dit forum je verhaal kwijt, je mag alles opschrijven wat je kwijt wilt. Ik kan je een tip meegeven; vergeet jezelf niet want je loopt jezelf zo voorbij...

Sterkte !


Terug naar “Mijn vader, moeder, broer, zus of vriend heeft kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten