Hoe ga ik verder

Rouwverwerking: Hoe ga jij ermee om? Hoe gaan anderen ermee om?

(Voor gedichten zie: http://www.diagnose-kanker.nl/zakendieraken )
Vig-er
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Za 05 Jul 2003 17:28
Locatie: Amersfoort
Contact:

Hoe ga ik verder

Berichtdoor Vig-er » Wo 09 Jul 2003 16:05

Na 1.5 jaar is mijn vader overleden op 54 jarige leeftijd.
Hij deed alles en je kon voor advies altijd bij hem te recht.
Hij was handeig en wist alles.
Wie moet nu op mij mopperen als ik iets doe wat hij anders wilt.
Ik vind het heel moeilijk en heb hier nog geen zicht op. Wie heeft ook op jonge leeftijd zijn/haar vader verloren en hoe ging je ermee om.

stef

vader verloren op 30/06/03

Berichtdoor stef » Ma 04 Aug 2003 17:14

Hallo

Ik wens je in elk geval heel veel sterkte bij dit verlies. Zelf ben ik 24 en ben ik op 30 juni ook mijn pa verloren aan kanker, na 3 jaar ziekte. Mijn pa is uiteindelijk 49 jaar geworden, veel te jong om dit te kunnen aanvaarden. Alles is ook bij mij nog heel erg "vers" en vandaar dat ik ook op zoek ben naar jongeren die hetzelfde meegemaakt hebben en erover willen babbelen.
Ik weet niet hoe oud jij bent en wanneer je je vader verloren hebt, maar je mag in elk geval altijd een berichtje sturen en je miserie eruit spuwen als je wil. Je staat immers niet alleen op de wereld!

Veel sterkte!
Stefanie

bloemetje

moeder verloren op 17/7/03

Berichtdoor bloemetje » Zo 17 Aug 2003 15:44

Hoi!

Ik wilde je ook even een hart onder de riem steken. Mijn moeder is op 17 /7 overleden, nu precies een maand geleden en het is zo raar! We wisten al heel lang dat ze ziek was, maar het ging zo hard! Ik ben ook 24 en weet het allemaal fff niet meer zo goed nu. Lijkt me best tof er een keer over te kletsen met iemand die "hetzelfde" heeft meegemaakt.

Sterkte

Stien
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: Zo 27 Jul 2003 14:21

Berichtdoor Stien » Wo 20 Aug 2003 19:35

Dag allemaal
Mijn vader is kankerpatiënt en ik zocht reeds lang naar mensen in dezelfde situatie om af en toe eens wat van me af te praten.
Ik vond dit bij de mailgroepen van SDK.
Hier zijn speciaal groepen voor naasten van patiënten, partners van patiënten, naasten van overleden patiënten...
Je vindt er mensen terug die in dezelfde situatie zitten als jullie.
Je kan je meteen inschrijven. Moet je echt doen!!!
Sterkte
Kristine

stef

Re: moeder verloren op 17/7/03

Berichtdoor stef » Vr 29 Aug 2003 13:02

Hallo

Ik heb me aangesloten op een mailgroep voor mensen die vader/moeder/zus... verloren hebben. Indien je dit interesseert, laat iets weten, ik stuur je dan wat details door.

Hoe gaat het nu met je? Met mij eerlijk gezegd niet goed. Volgende week zou mijn pa 50 worden. Ik mag er niet aan denken...

Stefanie

bloemetje schreef:Hoi!

Ik wilde je ook even een hart onder de riem steken. Mijn moeder is op 17 /7 overleden, nu precies een maand geleden en het is zo raar! We wisten al heel lang dat ze ziek was, maar het ging zo hard! Ik ben ook 24 en weet het allemaal fff niet meer zo goed nu. Lijkt me best tof er een keer over te kletsen met iemand die "hetzelfde" heeft meegemaakt.

Sterkte

Gast

Re: moeder verloren op 17/7/03

Berichtdoor Gast » Ma 01 Sep 2003 20:13

stef schreef:Hallo

Ik heb me aangesloten op een mailgroep voor mensen die vader/moeder/zus... verloren hebben. Indien je dit interesseert, laat iets weten, ik stuur je dan wat details door.

Hoe gaat het nu met je? Met mij eerlijk gezegd niet goed. Volgende week zou mijn pa 50 worden. Ik mag er niet aan denken...

Stefanie

bloemetje schreef:Hoi!

Ik wilde je ook even een hart onder de riem steken. Mijn moeder is op 17 /7 overleden, nu precies een maand geleden en het is zo raar! We wisten al heel lang dat ze ziek was, maar het ging zo hard! Ik ben ook 24 en weet het allemaal fff niet meer zo goed nu. Lijkt me best tof er een keer over te kletsen met iemand die "hetzelfde" heeft meegemaakt.

Sterkte

Gast

Re: moeder verloren op 17/7/03

Berichtdoor Gast » Ma 01 Sep 2003 20:15

Als je t door zou willen sturen zou ik het wel heel fijn vinden.

het gaat op dit moment met mij ook niet zo heel goed, ik kan moeilijk mijn draai vinden en mijn leven weer oppakken. Lijkt allemaal zo zinloos nu. Kan me goed voorstellen dat het helemaal op zo'n byzondere dag vreselijk moet zijn! Succes!

Trees
Anonymous schreef:
stef schreef:Hallo

Ik heb me aangesloten op een mailgroep voor mensen die vader/moeder/zus... verloren hebben. Indien je dit interesseert, laat iets weten, ik stuur je dan wat details door.

Hoe gaat het nu met je? Met mij eerlijk gezegd niet goed. Volgende week zou mijn pa 50 worden. Ik mag er niet aan denken...

Stefanie

bloemetje schreef:Hoi!

Ik wilde je ook even een hart onder de riem steken. Mijn moeder is op 17 /7 overleden, nu precies een maand geleden en het is zo raar! We wisten al heel lang dat ze ziek was, maar het ging zo hard! Ik ben ook 24 en weet het allemaal fff niet meer zo goed nu. Lijkt me best tof er een keer over te kletsen met iemand die "hetzelfde" heeft meegemaakt.

Sterkte

stef

website-adres

Berichtdoor stef » Di 14 Okt 2003 12:53

Hallo,

Sorry dat ik een tijdje niets heb laten horen. Veel te druk gehad (onder andere met het mailen en lezen van de emails naar de lotgenoten op deze groep). Hoe gaat het nu met je?
Hierbij alvast de link: www.diagnosekanker.nl. Daar kies je de groep voor jongeren die een ouder verloren hebben, en dan krijg je van verschillende mensen berichten binnen via je email.
Ik zal je daar wel horen.
Tot dan.

Stefanie

Jonneke
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Di 06 Jan 2004 21:25
Locatie: Duiven
Contact:

Het is zwaar..

Berichtdoor Jonneke » Di 06 Jan 2004 21:54

Mijn moeder leeft nog, maar, ga al door een rouw process, omdat ik weet dat ik binnenkort haar niet meer heb.
Nu ben ik zoveel ouder, 40 jaar, en voel mij helemaal radeloos, en om zo jong als jullie mijn moeder te verliezen...ik kan het mij voorstellen hoe zwaar het is.
Het enigste wat ik kan aanraden is, verwen jezelf!

Niet zozeer, ga eten etc, maar doe veel leuke dingen.
Ik weet, hoeveel pijn ik ook heb, als ik leuke dingen doe, vooral met andere mensen, dan KUN je even vergeten!
Doe dus veel leuke dingen, probeer niet jezelf tijd te geven om te gaan malen...
HEEL VEEL sterkte!!!
Let's be kind to one and other, we never know when we loose someone.
Don't be sorry, be kind.

Bastiaan

Mijn vader ook

Berichtdoor Bastiaan » Vr 09 Jan 2004 11:56

Mijn vader heeft nu ong. 2 jaar long-kanker al! Maar sinds vandaag voelt hij zich echt niet lekker, veel hoesten!
Hij heeft alles al achter de rug! Chemo en Bestraling!

Vanmiddag komt de H arts even langs, maar ja!
Ik moet nu zo naar school! Maar ik weet niet zo goed hoe ik me ga op stellen vandaag!

Zeer onzeker ben ik de laatste tijd!

Gr. Bastiaan!

maup
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Di 10 Feb 2004 14:20
Locatie: houten
Contact:

Berichtdoor maup » Di 10 Feb 2004 14:36

hallo ik ben maureen. 30 jaar. ik heb mijn vader verloren toen ik 7 jaar was. mijn vader had de ziekte van hodgeking. mijn moeder ben ik vorig jaar verloren. ik was toen 29 jaar. zij had longkanker uitgezaaid naar de lymfe en hoofd. mijn vader is 32 jaar geworden en mijn moeder 53 jaar. ik wil heel graag in contact koomen met mensen die ies soortgelijks hebben meegemaakt en niet weten hoe eigenlijk verder te moeten. ik zit met zoveel vragen, ik voel me wees. ik heb zelf twee kindjes en van bijna twee en de ander is een half jaar. de jongste is precies een maand na mijn moeders overlijden geboren. wie kan mij een beetje de weg wijzen hoe dit forum in zijn werk gaat. alvast bedankt. groetjes maureen

christianne
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 10 Mar 2008 20:15
Locatie: Geleen
Contact:

Re: Hoe ga ik verder

Berichtdoor christianne » Ma 10 Mar 2008 20:21

Vig-er schreef:Na 1.5 jaar is mijn vader overleden op 54 jarige leeftijd.
Hij deed alles en je kon voor advies altijd bij hem te recht.
Hij was handeig en wist alles.
Wie moet nu op mij mopperen als ik iets doe wat hij anders wilt.
Ik vind het heel moeilijk en heb hier nog geen zicht op. Wie heeft ook op jonge leeftijd zijn/haar vader verloren en hoe ging je ermee om.


Hallo ...

Ook ik ben op jonge leeftijd mijn ouders verloren, ik was 18 toen mijn vader stierf en ik was 35 toen ik mijn moeder verloor, ik was nota bene net zelf pas moeder geworden..
Ik zou hier graag met je over verder kletsen,
kan ik je ook een prive bericht sturen, ik ben net nieuw hier, dus weet nog niet hoe het werkt..

Hoe oud ben jij eigenlijk..

Tot mails.

Betty_
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Wo 16 Jul 2008 19:42
Locatie: Friesland.

Berichtdoor Betty_ » Di 29 Jul 2008 18:22

Ik heb mijn moeder verloren (maand terug) en ben 17.
Mijn moeder is 50 geworden.

Ik wil je heel veel sterkte wensen verder.
Lieve mam, rust zacht..
† 29 juni 2008 †


Terug naar “Rouwverwerking”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten