hoe nu verder. zonder me betere helft

Rouwverwerking: Hoe ga jij ermee om? Hoe gaan anderen ermee om?

(Voor gedichten zie: http://www.diagnose-kanker.nl/zakendieraken )
barbaramars
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Do 24 Apr 2014 15:14

hoe nu verder. zonder me betere helft

Berichtdoor barbaramars » Wo 21 Mei 2014 13:44

beste lotgenoten.

alles eerst zal ik me even voor stellen ben een jonge vrouw van 27jaar in de boei van haar leven sinds 3jaar een droom restaurant begonnen met mij partner.samen werken samen wonnen altijd lekker samen en gelukkig zijn maar
Op 26 april heb ik mijn ware, betere helft gewoon me allesie verloren aan slokdarm kanker.
Om vandaag precies te zijn 4maanden geleden was er nog niets aan de hand behalven zo nu en dan wat problemen met slikken van zn eten. wij waren super druk met het regelen van onze bruiloft die geplant stond op 28 juli 2014. op die helse dag van 18 februari werd ons mededeld dat we slokdarm maag kanker hebben(want kanker heb je echt samen) met uitzaaiingen en niet meer genezen konden worden.
stad en land afgereisd om maar wat tijd te kunnen kopen maar niets hielp sterker nog alles ging in een versneld tempo achter uit totdat mij liefste 24 april het niet meer kon houden en 26 april zn laatste adem uit blies in me armen.
Maar nu ben ik 3weken en 4 dagen verder en heb het gevoel dat het pijn alleemaar erger word. iedereen roept later word het beter maar zo voelt het niet. omdat hij heel graag wilde dat ik ons restaurantje door zal zetten ben ik dat nu ook aan doen. als ik onder de mensen ben kan ik me verdriet niet tonen want anders komen ze niet meer en het restaurant MOET draaien. Maar ik voel me leeg en wil zo graag vluchten weg van die pijn dit gevoel van gemis.

Is hier iemand die dit ook mee heeft gemaakt? hoe deed jij het, en wanneer werd het beter.
Alles is weg onze dromen doelen wensen voor de toekomst. hoe doe je dat opnieuw invullen en accepteren dat je echt alleen hier bent gebleven.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
veel liefs barbara

Marijke Tammer
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Za 23 Aug 2014 01:12

Re: hoe nu verder. zonder me betere helft

Berichtdoor Marijke Tammer » Za 23 Aug 2014 07:57

Hallo vandaag 4 weken geleden mijn lieve man en beste maatje verloren aan longkanker met uitzaaiingen nek / rug
Mis hem zo erg! Februari nare bericht gekregen later nog in zijn nieren / hoofd en later longembolie dat was in mei
En toen was hij uitbehandeld was hij thuis met morfinepomp ze hadden gezegd dagen tot paar weken maar toch nog tot
23 Juli Ik zoek lotgenoten die ook hun partner verloren hebben aan die rotziekte Hopen dat dat helpt in het verwerken
Hans was 57 en ik ben 56 wij waren 35 jaar getrouwd en wij hebben 2 zoons van 28 en 30 jaar
Liefs Marijke xx

janneke58
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Zo 25 Jan 2015 14:05

Re: hoe nu verder. zonder me betere helft

Berichtdoor janneke58 » Zo 25 Jan 2015 14:31

Hoi,
OOk ik ben mijn man verloren aan longkanker met uitzaaingen,naar de botten.
Mischien kunnen we iets van steun aan elkaar hebben.Hij is op 3 nov overleden,maar het gemis wordt steeds groter.
De eenzaamheid is vreselijk.Ben 57 en mijn man was 59.
Hoor van je mischien.
Gr Janneke


Terug naar “Rouwverwerking”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten