praten

Ben je tussen de 18 en 26 jaar en heb je een van je ouders verloren? Dan kun je hier terecht.

Heb je behoefte aan mailcontact met anderen,
Surf naar: http://www.diagnose-kanker.nl/lotgenote ... verwerking
Er is daar een speciale mailgroep voor jullie.
Deze mailgroep heet "Rouwverwerking kinderen van een overleden ouder, broer of zus" afgekort "Rouwverwerking-KvOOBZ" en is bedoeld voor "Kinderen van overleden ouders, broers en zussen".
danielle

praten

Berichtdoor danielle » Za 14 Feb 2004 23:10

hallo iedereen,
het is bijna een jaar geleden ( 11 mei ) dat mijn moeder is overleden aan de gevolgen van darmkanker. Het was zo'n lieve moeder, ik mis haar echt elke dag. Ik zou graag met iemand willen kunnen kletsen. Ik ben bijna 20 en zoek een meid ook rond die leeftijd.

liefs Danielle

miranda s

Berichtdoor miranda s » Di 09 Mar 2004 12:34

hey danielle

Ik ben 28 en verloor mijn moeder ook aan darmkanker op 19 juni 2003.
Ik mis haar ook enorm en denk de hele dag aan haar. Ik hoop dat je een leeftijdsgenoot vind die je kan helpen of die wat wil kletsen met je. Moest je ondertussen iets willen zeggen, vragen, ... Je doet maar!

Groeten en veel sterkte.

[i]"Wat je Moeder voor je betekent
weet je pas echt wanneer je haar niet meer kunt ontmoeten"[/i]

Gast

dankje wel :)

Berichtdoor Gast » Di 16 Mar 2004 20:14

dankje wel miranda, voor je antwoord. het is ongeveer een maandje later dan mijn moeder. ik wens jou ook nog heel veel sterkte toe, en mocht je ook eens iets kwijt willen mag dat ook altijd desnoods aan mij.
groetjes danielle

natje
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 11 Jul 2004 13:28
Locatie: rumbeke

Re: natje

Berichtdoor natje » Zo 11 Jul 2004 13:38

[quote="danielle"]hallo iedereen,
het is bijna een jaar geleden ( 11 mei ) dat mijn moeder is overleden aan de gevolgen van darmkanker. Het was zo'n lieve moeder, ik mis haar echt elke dag. Ik zou graag met iemand willen kunnen kletsen. Ik ben bijna 20 en zoek een meid ook rond die leeftijd.

liefs Danielle[/quote]

Anthony
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Di 19 Sep 2006 01:58
Locatie: dordrecht

Re: praten

Berichtdoor Anthony » Di 19 Sep 2006 02:12

hoi danielle
Mijn naam is anthony (20 jaar)
als eerst gecondoleerd..
Ik ben mijn moedere op 11-02-2006 verloren aan long/slokdarm kanker verloren..
we waren er via de arts achter gekomen omdat mijn moeder heel veel moest hoesten en daar voor zijn we fotos laten maken in het ziekenhuis..
de wens gelijk van mijn moeder was om thuis te overleiden...
vervolgens daarna ging alles zo snel en is het voor mij een hell geweest om haar samen met me zus (20 jaar) alleen thuis te verzorgen..


Terug naar “Rouwverwerking jonge volwassenen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast