Oproep Marktonderzoek MRI gestuurde ultrageluidbehandeling prostaatkanker (MR-HIFU/FUS)

Hier komen oproepen te staan van gevestigde (medische) wetenschappelijke onderzoekers.
MR-HIFUCenter
Lid
Berichten: 0
Lid geworden op: Ma 26 Sep 2022 17:10

Oproep Marktonderzoek MRI gestuurde ultrageluidbehandeling prostaatkanker (MR-HIFU/FUS)

Berichtdoor MR-HIFUCenter » Ma 26 Sep 2022 17:18

Bericht wacht op goedkeuring:

Als groot voorstander voor ultrageluidtherapiën, onderzoek ik momenteel of we MR-HIFU/FUS behandeling kunnen aanbieden in Nederland. Om dit op korte termijn mogelijk te maken, moet dit plaatsvinden in een zelfstandigbehandel centrum, vanwege de wetgeving. Dit zal niet vergoed worden door een zorgverzekeraar, maar ik wil kijken of we de kosten zoveel mogelijk kunnen verlagen, zodat het voor een grote groep mannen betaalbaar wordt. In het buitenland kan men deze behandeling al ondergaan, maar daar zijn de kosten vrij hoog.

Aangezien dit een grote investering verlangt, ben ik bezig met een marktonderzoek.

Ik zou graag in contact willen komen met mannen:
- die een ultrageluidtherapie met een MRI scanner hebben ondergaan (bijv. Profound Medical TULSA-Pro, Insightec Exablate prostate)
- mannen die actief zoeken of zeer geinteresseerd zijn naar deze MR-HIFU/FUS behandeling.

U kunt een email sturen naar: marktonderzoek@mr-hifucenter.nl. Ik zal dan een korte vragenlijst sturen.

Dit marktonderzoek doe ik op eigen titel en ik kan dan ook niet bemiddelen of helpen om een TULSA-Pro behandeling te ondergaan.

Edwin

Terug naar “Oproepen vanuit de wetenschap en overheid”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten