Onderzoek KUL & Kom op tegen Kanker

Hier komen oproepen te staan van gevestigde (medische) wetenschappelijke onderzoekers.
Sara Nelissen
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Vr 08 Jun 2012 10:04

Onderzoek KUL & Kom op tegen Kanker

Berichtdoor Sara Nelissen » Vr 10 Aug 2012 14:45

Beste leden van het Diagnose Kanker forum,

Een tijd geleden zette ik dit onderzoek naar kanker- en gezondheidsinformatie online. Ondertussen hebben we al zo’n 250 personen met kanker die de vragenlijst hebben ingevuld! Als je deze vragenlijst al ingevuld hebt dan wil ik je heel hard bedanken voor je medewerking! Jouw bijdrage maakt echt een verschil!

Was je met vakantie of heb je gewoon nog geen tijd gehad om de vragenlijst in te vullen? Geen probleem… je kan deze nog steeds invullen!
Om het onderzoek te doen slagen is het echt heel belangrijk dat nog veel meer mensen de vragenlijst invullen. Daarom hoop ik dat ook jij wilt meewerken! Via onderstaande link kan je de vragenlijst invullen, het neemt ongeveer een half uurtje in beslag. Alles wat je in de vragenlijst invult, is volstrekt vertrouwelijk en wordt anoniem met alle andere vragenlijsten verwerkt. Bovendien maak je door mee te doen kans op filmtickets.

http://www.surveygizmo.com/s3/908635/Ka ... ragenlijst

Vul je liever de vragenlijst in op papier of ken je iemand die de vragenlijst wel wilt invullen maar niet met internet werkt of ook de voorkeur geeft aan papier? Stuur dan een e-mail of een brief naar me op en ik bezorg je een papieren exemplaar.

Hartelijk bedankt voor jullie interesse en medewerking!

Sara Nelissen, School voor Massacommunicatieresearch, KU Leuven
Heb je vragen over dit onderzoek? Contacteer me dan gerust op Sara.Nelissen@soc.kuleuven.be of via Departement Sociale Wetenschappen, Parkstraat 45, KULeuven Box 3603, 3000 Leuven.

Terug naar “Oproepen vanuit de wetenschap en overheid”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten