Onderzoek 'Werk na kanker'. Wie doet mee?

Hier komen oproepen te staan van gevestigde (medische) wetenschappelijke onderzoekers.
Ingrid Boelhouwer
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 26 Jun 2018 14:10

Onderzoek 'Werk na kanker'. Wie doet mee?

Berichtdoor Ingrid Boelhouwer » Di 26 Jun 2018 14:20

Beste forumleden, lotgenoten,

Mijn naam is Ingrid Boelhouwer, docent en onderzoeker aan de Hogeschool van Amsterdam én iemand die 6 jaar geleden de diagnose borstkanker kreeg. Ik heb alle behandelingen meegemaakt en leerde veel lotgenoten kennen. Hoe het leven dan verder gaat, ook in sommige gevallen op de werkvloer, en dan op de langere termijn na de eerste twee jaar, dat begon mij te fascineren en daar blijkt nog te weinig over bekend.

Daarom ben ik vanuit de Hogeschool van Amsterdam gestart met een promotieonderzoek 'Werk na kanker'. Los van het belang van dit onderwerp, is het unieke van mijn onderzoek dat het gericht is op de periode wat langer na de diagnose kanker (namelijk 2 tot 10 jaar erna) en dat het niet alleen gaat om werkenden in loondienst, maar bijvoorbeeld ook uitzendkrachten, zzp-ers en ondernemers.

Ik hoop dat veel mensen mijn vragenlijst willen invullen; mensen met wie het goed gaat, mensen met wie het minder goed gaat, mensen met allerlei soorten werk, allerlei leeftijden, opleidingsniveau's, etc.

Op de webpagina Werk na kanker (www.hva.nl/werknakanker) staat algemene informatie, een animatie en de link naar de vragenlijst.

Ik hoop dat er veel werkenden na kanker meedoen!

Met vriendelijke groet, Ingrid Boelhouwer.

Terug naar “Oproepen vanuit de wetenschap en overheid”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast