Ervaring met Dr. Gorter te Keulen?

Dr. Gorter biedt kankerpatiënten tal van behandelingen aan in Keulen. Maar deskundigen twijfelen over het nut en de kwaliteit van de aangeboden (en zeer dure) behandelingen.
SDK wil hier graag de voor- en tegenstanders aan het woord laten!
Eenieder kan dan voor zichzelf een weloverwogen beslissing nemen of hij/zij hier gebruik van wil maken.
WilmaH
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 14 Mar 2005 14:59

Ervaring met Dr. Gorter te Keulen?

Berichtdoor WilmaH » Wo 16 Mar 2005 10:24

Op dit forum heb ik al diverse berichten gelezen over Dr. Gorter te Keulen. Sommige van die berichten vond ik nogal cynisch en sceptisch geschreven daarom wil ik graag in contact komen met mensen die deze arts hebben bezocht. Zelf ben ik 2 maart j.l. met mijn vader daar geweest daar hij de ziekte "maligne mesothelioom" (asbestkanker) heeft. Gelukkig nog in 'n stabiele toestand maar dat kan van de een op andere dag veranderen. Zoals we er nu voor staan kan mijn vader behandeld worden met de dendritische celtherapie maar daar dit 'n hoop geld kost wil ik mij eerst orienteren op ervaring van andere mensen die daar zijn geweest en ook zijn behandeld met deze therapie, daarom deze oproep!

Is er iemand die deze therapie heeft gevolgd en hoe is het met je/u verder gegaan?
Zijn er bij jou/u resultaten geboekt na deze therapie behandeling?
Hoe vond je/u de ontvangst en het gesprek? Commercieel of toch wel serieus te noemen?


Zelf was ik heel positief na mijn bezoek en van het gesprek. maar nu ik het cynische verhaal hebt gelezen ga ik vreselijk twijfelen en zit ik en uiteraard mijn Pa in 'n tweestrijd. Moeten we het wel of niet proberen?


Graag en z.s.m. hoop ik van iemand iets vernemen.

Marcel Ott

dr. gorter

Berichtdoor Marcel Ott » Zo 12 Feb 2006 01:07

Dag, ik ben benieuwd of u al verder bent omtrent uw ervaringen met dr. Gorter. Wij zijn namelijk zeer geinteresseerd in dr. Gorter. Vriendelijke groet, Marcel en Mieke

Gast

Berichtdoor Gast » Za 25 Mar 2006 14:49

Mijn zus heeft al verschillend behandelingen bij Dr Gortner gehad.. ik zal aan haar dit forum doorgeven !!

menno

oplichter

Berichtdoor menno » Ma 03 Apr 2006 19:16

Via via hoor ik berichten van de dr Gorter. Helaas is dit nooit positef! zie www.skepp.be!!
Wie heeft er nog meer slechte ervaringen met hem?


Terug naar “Dr. Gorter, een dure kwakzalver?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten