mijn moeder is er niet meer

Op dit forum kun je praten over het verlies van een van je ouders. Dit forum is voor jonge mensen van 10 tot 35 jaar.
danielle6
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: Vr 02 Mar 2007 14:13
Locatie: DEN HELDER

mijn moeder is er niet meer

Berichtdoor danielle6 » Wo 25 Apr 2007 10:09

mijn moeder is overleden,ze is er niet meer ... 5mnd na de diagnose(23nov) alvleesklierkanker met uitzaaiingen naar de lever is ze overleden..
ik weet nog heel goed dat ik het spotje van de kankerfonds aan het kijken was en dat die mevrouw op het eind zegt ik ben schoon,en ik dacht wat fijn voor die mevrouw dat kon mijn opa helaas toendertijd niet zeggen(overleden aan darmkanker)niet wetende dat mijn moeder 2wk later opbelde met de woorden"daan het is niet goed"ik heb kanker en het is niet goed,die woorden ik kan zo nog horen de wanhoop en het verdriet wat erin lag..je leeft in een roes,niet mijn moeder hoe is dat mogelijk.
en als je naar haar keek,dacht je ze is niet ziek want zo ziet ze er niet uit er is een fout gemaakt,maar na 2wk werd ze geel de eerste verschijnselen en dan denk je,ja het is echt zo,ze heeft alles gekregen wat bij deze ziekte hoorde,alles..ze is 2wk voor haar overlijden naar de hospice gegaan we hadden haar zo lang mogelijk thuis verzorgt,maar dat ging niet meer..in de hospice heeft ze nog genoten in de tuin gezeten,we hebben nog mijn verjaardag gevierd,waar ik mijn moeder altiid dankbaar voor zal zijn,want daar heeft ze voor gevochten om mijn verjaardag te halen en een week later is ze overleden..mijn oma een week voor mijn verjaardag en mijn moeder een week daarna,dus je begrijpt mijn verjaardag blijft iets heel apart...het enige wat troost geeft dat ze boven geen pijn meer heeft en dat ze alles weer kan doen en eten..mam hou van je en dank je voor alles wat je mij meegeven hebt in het leven.. :cry:
mij naam is danielle,en sind 3mnd geleden hebben we te horen gekregen dat mijn moeder alvleesklierkanker heeft met uitzaaiingen naar de lever.je wereld stopt op het moment dat je dat bericht hoort,want er is geen hoop meer.

ellen2
Lid
Berichten: 33
Lid geworden op: Di 04 Apr 2006 16:31
Locatie: Hattem

Berichtdoor ellen2 » Vr 27 Apr 2007 08:17

Daan,

Ik wil je heel veel sterkt toewensen. Ook ik ben laatst mijn moeder verloren. Soms voelt het net alsof je een ledemaat kwijt bent ofzo.
Heel fijn dat je moeder jouw verjaardag nog heeft mogen meemaken. Dat is iets waar je toch elk jaar aan kunt terugdenken.
Nogmaals: veel sterkte! Hou je goed.

Kylindra
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: Ma 23 Apr 2007 19:20

Berichtdoor Kylindra » Vr 27 Apr 2007 10:00

Wat vreselijk zeg, twee dierbaren zo kort na elkaar.. Heel veel sterkte Danniele6

danielle6
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: Vr 02 Mar 2007 14:13
Locatie: DEN HELDER

moeders

Berichtdoor danielle6 » Vr 27 Apr 2007 22:04

dank jullie wel voor de lieve steun die jullie geven.
ellen ik wens jou ook heel veel sterkte toe met het overlijden van je moeder..mijn moeder is 13apr overleden,en het gevoel wat jij schrijft dat klopt zo..
onze moeders waar je altijd bij kon schuilen is er niet meer,en dat gevoel is zo .....bij mijn vader dringt het nu pas door en dat is heel zwaar om te zien,mijn moeder had ook alles met mij door genomen omdat ze wist dat mijn vader zou dicht klappen.en dat gebeurde ook met het gevolg dat ik nu pas kan rouwen want toen moest ik sterk zijn.ik ben onwijs blij dat ze mijn verjaardag heeft gehaalt en dat kan ik altijd bij me dragen..ik wens je onwijs veel steun en kracht toe want dat kunnen we wel gebruiken.
liefs daan
mij naam is danielle,en sind 3mnd geleden hebben we te horen gekregen dat mijn moeder alvleesklierkanker heeft met uitzaaiingen naar de lever.je wereld stopt op het moment dat je dat bericht hoort,want er is geen hoop meer.

starfleet
Lid
Berichten: 129
Lid geworden op: Wo 07 Jun 2006 12:31

Berichtdoor starfleet » Ma 30 Apr 2007 05:18

Daniëlle,

Van harte gecondoleerd met je moeder. Fijn dat jullie nog de verjaardag hebben kunnen vieren met je moeder erbij, je zult rond die tijd altijd met weemoed, maar toch ook goede herinneringen terugkijken.

Voor nu wil ik je heel veel kracht wensen om met het verlies van je moeder te gaan leren leven. Dat is moeilijk, zeker nu alles nog zo vers is.
Anne


Terug naar “Voor kinderen die hun ouders verloren zijn”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten