Lieve mam,ik mis je zo

Op dit forum kun je praten over het verlies van een van je ouders. Dit forum is voor jonge mensen van 10 tot 35 jaar.
annemieker
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: Do 11 Nov 2010 13:28

Lieve mam,ik mis je zo

Berichtdoor annemieker » Di 17 Mei 2011 11:16

Februari is mijn lieve moeder en oma van mijn kinderen overleden aan alvleesklierkanker.
Ik mis haar zo verschikkelijk en heb het idee het zonder haar niet te redden. Voel me hier ook zo alleen in staan. In mijn omgeving is iedereen inmiddels alweer verder gegaan met zijn/haar leven. Even stond de wereld stil voor iedereen,maar nu niet meer. Alleen voor mij is de wereld stil blijven staan. Ik kan het grote verdriet om mijn lieve moeder geen plekje geven. Ik staar naar de achtertuin en probeer me zo in te beelden dat ze er aan komt lopen, de achterdeur open doet en mijn zoontje in haar armen neemt. Vervolgens de woonkamer binnen loopt en zegt dat mijn zoontje in een paar dagen alweer zoveel wijzer is geworden. Ik wil het zo graag,mijn lieve moeder dicht bij mij. Uren lang praten over 's gevoelen's,onzekerheden,de kinderen,alles uit het "gewone" dagelijkse leven.
Ik mis je zo erg mama!!!!!

Demona
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: Wo 18 Mei 2011 20:46

Re: Lieve mam,ik mis je zo

Berichtdoor Demona » Di 24 Mei 2011 22:12

Gecondoleerd met het verlies van je moeder..
Vreselijk is het om je moeder te verliezen..ik weet hoe je je voelt mijn moeder is 9 maart 2011 overleden en dat doet zo'n pijn een moeder kan je eigenlijk niet missen ze kent je door en door en ze houdt onvoorwaardelijk van je..dat kan niemand vervangen..en het is zo raar dat het leven gewoon doorgaat..alles is anders geworden ik heb dit jaar ook nix aan moederdag gedaan ik vond het zo'n rotdag..Ze zeggen dat het tijd nodig heeft..
Ik wens jou heel veel sterkte toe komende tijd..
Groetjes M.S

Anela
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Vr 20 Mei 2011 19:33

Re: Lieve mam,ik mis je zo

Berichtdoor Anela » Wo 01 Jun 2011 18:39

Lieve Annemie,

Gecondoleerd met je grote verlies.
Ik lees je bericht en ik vind het zo verschrikkelijk voor je. Krijg er gewoon kippevel van.
Mijn vader is overleden aan blaaskanker en om dat mee te maken is gewoon al simpelweg afschuwelijk!
Maar ik denk heel vaak van, ik ben zo ontiechelijk blij dat ik mijn moeder nog heb joh.
Ik denk dat als mijn moeders tijd is aangebroken dat ik net zoals jou zal zitten, uit het raam staren, uren, misschien wel dagen! Dat heb ik ook tegen mijn moeder gezegd.
Ik word letterlijk gek als ik er al aan denk dat ik mijn moeder niet meer kan zien of spreken of knuffelen, noem maar op..je weet vast wat ik bedoel.
Als ik haar bijvoorbeeld een kus geef, dan kus ik gelijk ook haar handen, hoofd en haar hart. (ik lijk wel gek) zij schiet telkens dan in de lach maar ik hoop gewoon dat ik haar nog lang om mij heen heb want de lieve heer weet dat als hij haar van mij afpakt dan breekt niet alleen mijn hart maar ook mijn ziel.
Ik ben gewoon echt bang daarvoor want iedereen weet wat die aan kan en dit zal echt mijn levenslust afpakken.
Ik vindt jou zo ongeloofelijk knap want ze zeggen dat tijd alles heelt maar deze pijn gaat te diep maar ik hoop het wel natuurlijk.
Normaal zou ik wel advies of dergelijke geven maar hier heb ik gewoon geen woorden voor.
Ik hoop echt dat je rust kunt vinden en het een plekje kan geven.
Ik kan nu alleen naar je pijn gissen maar ik voel wel met je mee.

Heel veel sterkte!


Terug naar “Voor kinderen die hun ouders verloren zijn”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten