Diepe hyperthermie, ervaringen gevraagd

Een forum voor baarmoederkanker, baarmoederhalskanker en eierstokkanker.
Solist
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: Za 09 Apr 2005 21:23
Locatie: Zuid Holland

Diepe hyperthermie, ervaringen gevraagd

Berichtdoor Solist » Zo 24 Apr 2005 19:01

Beste mensen, lotgenoten,

Even voorstellen,
Ik ben een echtgenoot van een vrouw met baarmoederhalskanker.
Na een “Wertheimoperatie” nu 2 jaar gelden is de tumor weer teruggekomen. Aan de voorgeschiedenis zit op zich al een heel verhaal vast, wat ik in een later stadium met jullie zal proberen te delen.
Op dit moment zit mijn vrouw midden in een combinatiebehandeling bestaand uit bestraling en hyperthermie. Deze diepe hyperthermie wordt onder andere gegeven in de Daniel den Hoed kliniek bij diverse vormen van kanker in de onderbuik.
Dus ook vrouwen die andere vormen van kanker in de onderbuik hebben en diepe hyperthermie in dit centrum hebben ondergaan kunnen reageren!
Ik wil heel graag in contact komen met lotgenoten (vrouwen en vooral hun partners) welke deze behandeling ook hebben gehad of op dit moment ondergaan.
Het gaat mij niet om de medische kant van de zaak (die zal voor iedereen verschillend zijn) of om de resultaten maar om hoe jullie de bejegening (hoe ben je benaderd) hebt ervaren. Vind je dat er voldoende rekening is gehouden met je totaal afhankelijke positie en inbreuk op je intimiteit.
Voor een man misschien vreemd, maar dus ook hoe voelde je je daarbij als partner? Werd er met jou voldoende rekening gehouden?

Alvast mijn dank

Terug naar “Baarmoeder-, baarmoederhals- en eierstokkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten