blaaskanker met uitzaaiingen

Voor alle kankersoorten die alleen bij vrouwen voorkomen.

benno
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo 12 Dec 2012 23:11

blaaskanker met uitzaaiingen

Berichtdoor benno » Wo 12 Dec 2012 23:25

Hallo leden,

Bij mijn moeder is kanker ontdekt in de blaas, lever, long en hersenen. Volgens de doktoren is het beginnen in de blaas. 2 a 3 jaar geleden heeft mijn moeder baarmoederhals kanker gehad. Daar is ze voor geopereerd en verwijderd. Waarmerk is er wat blijven zitten en is de kanker begonnen in de blaas en uitgezaaid naar de bovengenoemde organen. E is gezegd dat ze niet meer beter zal worden. Ze wordt nog wel behandeld. 5 bestralingen in haar hoofd en 1 voor de blaas. De levert en longen willen ze met chemo doen.

Mijn ouders willen niet weten wat de prognose is en ik eigenlijk
ook niet. Wat ik mij wel afvraag is, kan ik nog lang van mijn moeder genieten of is dit met en jaar klaar? Heeft iemand hier ervaring mee. Ze is heel veel afgevallen en was 2 liter bloed kwijt. Dat is weer aangevuld en ze ligt nog in het ziekenhuis. Het gaat weer wat beter. Ik ben alleen bang dat het nu een tijdje goed gaat en zomeren ineens snel achteruit. Kan iemand mij dat vertellen?

eliza
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Za 19 Jan 2013 01:13

Re: blaaskanker met uitzaaiingen

Berichtdoor eliza » Za 19 Jan 2013 01:52

Hallo Benno,

Mijn moeder maakt op dit moment precies hetzelfde door. Ik weet dat ze dit niet gaat winnen. Geniet van de tijd die je nog met haar hebt. Niemand weet hoelang je elkaar nog hebt, maar nogmaals geef haar heel veel liefde en steun. Ik wens je veel sterkte toe.


Terug naar “Kankersoorten bij vrouwen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten