hoe nu verder. zonder me betere helft

Getrouwd of samenwonend en dan je partner verliezen door kanker. Hoe pak je je leven weer op? Hoe moet je verder?
barbaramars
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Do 24 Apr 2014 15:14

hoe nu verder. zonder me betere helft

Berichtdoor barbaramars » Wo 21 Mei 2014 13:31

beste lotgenoten.

alles eerst zal ik me even voor stellen ben een jonge vrouw van 27jaar in de boei van haar leven sinds 3jaar een droom restaurant begonnen met mij partner.samen werken samen wonnen altijd lekker samen en gelukkig zijn maar
Op 26 april heb ik mijn ware, betere helft gewoon me allesie verloren aan slokdarm kanker.
Om vandaag precies te zijn 4maanden geleden was er nog niets aan de hand behalven zo nu en dan wat problemen met slikken van zn eten. wij waren super druk met het regelen van onze bruiloft die geplant stond op 28 juli 2014. op die helse dag van 18 februari werd ons mededeld dat we slokdarm maag kanker hebben(want kanker heb je echt samen) met uitzaaiingen en niet meer genezen konden worden.
stad en land afgereisd om maar wat tijd te kunnen kopen maar niets hielp sterker nog alles ging in een versneld tempo achter uit totdat mij liefste 24 april het niet meer kon houden en 26 april zn laatste adem uit blies in me armen.
Maar nu ben ik 3weken en 4 dagen verder en heb het gevoel dat het pijn alleemaar erger word. iedereen roept later word het beter maar zo voelt het niet. omdat hij heel graag wilde dat ik ons restaurantje door zal zetten ben ik dat nu ook aan doen. als ik onder de mensen ben kan ik me verdriet niet tonen want anders komen ze niet meer en het restaurant MOET draaien. Maar ik voel me leeg en wil zo graag vluchten weg van die pijn dit gevoel van gemis.

Is hier iemand die dit ook mee heeft gemaakt? hoe deed jij het, en wanneer werd het beter.
Alles is weg onze dromen doelen wensen voor de toekomst. hoe doe je dat opnieuw invullen en accepteren dat je echt alleen hier bent gebleven.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
veel liefs barbara

Danny 48 jaar
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Vr 28 Jun 2013 17:20
Locatie: Dordrecht
Contact:

Re: hoe nu verder. zonder me betere helft

Berichtdoor Danny 48 jaar » Vr 27 Jun 2014 14:02

Hallo Barbara,

Ben vandaag pas jou bericht tegen gekomen en tot mijn schrik en verbazing zag ik dat niemand tot op heden had gereageerd op jou verhaal! Ongelooflijk wat je hebt meegemaakt, ik hoop dat het nu al iets beter met je gaat. Vergeet niet dat er inloophuizen zijn voor kankerpatiënten maar óók voor hun naasten! Daar zullen ze je vast en zeker verder kunnen helpen.

Ik hoop van harte dat je goede ondersteuning van jou omgeving hebt en/of krijgt!

Vriendelijke groeten,
Danny & Sandra
http://klosprothese.nl/

Lennart
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Za 19 Mei 2018 20:13

Re: hoe nu verder. zonder me betere helft

Berichtdoor Lennart » Za 19 Mei 2018 21:04

Hallo Barbara,

Om op zo'n jonge leeftijd, terwijl je allemaal prachtige plannen hebt voor de toekomst, de liefde van je leven te verliezen is zo oneerlijk! Ik bewonder de kracht die uit jouw verhaal straalt. Ik ben mijn "alles" ook verloren, nu 2,5 maand geleden. Zij is slechts 30 geworden. Ik hoop vurig dat het naar omstandigheden goed met je gaat in het verwerken en dat je het restaurant nog steeds hebt! Ik kom graag een keer eten en drinken!


Terug naar “Ik heb mijn partner verloren”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten