mijn broertje heeft kanker

Getrouwd of samenwonend en dan je partner verliezen door kanker. Hoe pak je je leven weer op? Hoe moet je verder?
wanhopig

mijn broertje heeft kanker

Berichtdoor wanhopig » Ma 20 Mar 2006 19:15

een beetje eng..maar toch doe ik het praten met vreemden over de ziekte die mijn broertje 21 jaar nu al 2 jaar heeft: KANKER............

ik zal jullie niet lastig vallen met het lange verhaal, vol van medische fouten en lange wachttijden waardoor de kanker die mijn broertje heeft uit is gezaaid naar zijn longen. Tal van operaties, chemo etc nu kregen we een maand geleden te horen dat de uitzaaingen terug zijn......we zijn er allemaal en mijn allerliefst broert het het meest kapot van.............nu hebben we besloten naar een andere ziekenhuis te gaan AVL/NKI in de hoop dat ze hem kunnen helpen...het moet wat ik en mijn ouders weten niet meer waar het moeten zoeken....

nog nooit is er zo'n vreselijke vijand ons leven binnen geslopen, om het leven van mijn broertje kapot te maken...ik weet niet goed wat te schrijven kan het bijna niet meer in woorden uit drukken enkel dat ik zo ontzettend bang ben...bang voor deze ziekte en wat het allemaal kan doen. Ik weet dat er ook veel mensen beter worden maar nog vaker hoor ik wie er allemaal aan overlijden.... :cry:

Mijn allerliefst broertje die twee jaar geleden in de bloei van zijn leven stond, met vriendinnetjes, uitgaan en natuurlijk zijn favorite bezigheid sport...nu nu weet hij niet waar het te zoeken en is hij in 2 jaar tijd 10 jaar ouder geworden...ik bid en smeek dat mijn broertje beter wordt dat zijn lichaam als door een wonder van alle kankercellen afkomt...bidden jullie met mij mee :cry:

Renee
Lid
Berichten: 65
Lid geworden op: Za 11 Mar 2006 11:34

Berichtdoor Renee » Vr 24 Mar 2006 13:33

Hallo wanhopig
Ontzettend verschrikkelijk, dit soort berichten. Je broertje en jullie ook zijn veel te jong om met dit soort gruwelen gecofronteerd te moeten worden. Ik weet ook niet wat ik moet zeggen om dat minder te maken.

Ik kan hooguit zeggen dat je positief moet proberen te blijven, put juist de kracht uit het feit dat jullie nu wel bij elkaar zijn en probeer niet teveel in angst te leven. Klinkt misschien heel makkelijk gezegd maar je weet niet wat de toekomst gaat brengen.
Dus probeer die wanhoop en die angst verder weg te duwen en probeer zoveel mogelijk positiefs hier uit te halen en hoop te houden.

Ontzettend veel sterkte toegewenst


Terug naar “Ik heb mijn partner verloren”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten