Ik mis mijn man zo!!

Getrouwd of samenwonend en dan je partner verliezen door kanker. Hoe pak je je leven weer op? Hoe moet je verder?
Geertje
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Za 24 Sep 2011 04:19

Ik mis mijn man zo!!

Berichtdoor Geertje » Di 04 Okt 2011 19:08

Het is nu twee jaar geleden dat ik mijn man aan alvleesklier kanker ben verloren. Langzaam mijn leventje weer opgepakt maar ik heb nu zo'n onwijze terug val ( lees harde klap tegen de grond).
Ik voel me weer of hij gister is overleden. Graag zal ik met iemand hierover willen praten.
Geertje

Job de Boer
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Di 02 Okt 2012 15:10

Re: Ik mis mijn man zo!!

Berichtdoor Job de Boer » Di 02 Okt 2012 20:31

Wat enorm vervelend. Ik heb gisteren te horen gekregen dat mijn vader niet meer te genezen is van alvleesklierkanker. De emoties die daarbij opspelen zijn overweldigend.
Koester de mooie momenten die u hebt gehad en probeer daar moed uit te halen. Heeft u nog mooie dingen kunnen doen tussen de diagnose en zijn overlijden?
Ik wens u heel veel sterkte en wil graag via het forum erover praten, maar ik weet niet zo goed wat te zeggen.
Groetjes Job

lombok17
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Vr 16 Mar 2012 13:12

Re: Ik mis mijn man zo!!

Berichtdoor lombok17 » Ma 12 Nov 2012 15:17

hallo geertje.dat is toch niet zo raar? 2 jaar stelt toch helemaal niets voor? ik geloof ook dat t gemis alleen maar groter gaat worden. voor mij is t 17november een jaar geleden dat ik mijn vriendin heb verloren aan kanker. bij mij word t gemis ook steeds groter. als je wilt kun je je verhaal altyd aan mij kwijt. ik wens je alle kracht en sterkte toe voor nu en in de toekomst. een warme groet van ronald

janneke58
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Zo 25 Jan 2015 14:05

Re: Ik mis mijn man zo!!

Berichtdoor janneke58 » Zo 25 Jan 2015 14:23

Hoi,
Ook ik ben mijn man verloren,op 3 nov jongstleden.
Alleen zijn is vreselijk.Het gemis og erger.Mischien dat praten op deze site iets helpt.
Ook voor anderen heb ik een luisterend oor.
Gr Janneke.


Terug naar “Ik heb mijn partner verloren”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten