UWV

Mensen zijn als individu niet meer belangrijk.
Kun je voor jezelf zorgen en versta je Nederlands, dan mag je van de minister weer aan het werk en verlies je de WAO-uitkering.
Graag jouw mening en suggesties!
mies
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 21 Sep 2004 22:18
Contact:

UWV

Berichtdoor mies » Za 23 Apr 2005 08:20

Ook ik werd goed gekeurd in september. ze zijn ervan terug gekomen vanwege een carpaaltunnelsyndroom operatie,2 dagen voordat ik weer aan het werk moest?.Ben al meer afgekeurd maar telkens vond ik weer aangepast werk, maar nu echt niets meer gaat, kan ik volgens de keuring alles.Er werd geen lichamelijk onderzoek gedaan, want dat zou mijn klachten verergeren, maar arbeidkundig kan ik eigenlijk alles?
Terwijl ik nouwelijks mijn haar kan wassen 6x tramadolslik ect. itzaaingen heb, kan ik 150x per uur 5 kg. boven mijn hoofd wegzetten en 300x reiken ???Ik zou in januari weer herkeurd worden maar niets meer gehoord. Behalve dat mijn bezwaren brief onzin was. Er zijn geen richtlijnen.Ken iemand met enkel amputatie, geen chemo,geen betraling of andere aandoeningen die helemaal afgekeurd is ? Vind het wel terecht dat ze het strenger aan gaan pakken. Ik ken net als veel mensen div. die echt wel wat kunnen, en juist deze zijn weer ??? afgekeurd. Ik ben mede door mijn lichamelijke beperkingen een eigen bedrijf begonnen. Dus geen recht op WW. ect.

Wens iedereen sterkte
mies

chantalzon

Berichtdoor chantalzon » Di 29 Nov 2005 14:41

Heb je een rechtsbijstandverzekering? Ik heb ze gelijk er achteraan gezet dat ik goedgekeurd werd. Ik heb het uiteindelijk gewonnen en ben nu volledig afgekeurd.


Terug naar “Herkeuringen en UWV”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten