Longkanker weblog...

Hier is ruimte voor kankerpatiënten om hun eigen website/weblog bekend te maken. (Niet commercieel uiteraard.)
Renee
Lid
Berichten: 65
Lid geworden op: Za 11 Mar 2006 11:34

Longkanker weblog...

Berichtdoor Renee » Vr 17 Mar 2006 10:11

En ook ik heb mijn eigen weblog maar aangemaakt. Erg handig om iedereen in m'n omgeving die op de hoogte wil blijven, ook op de hoogte te houden. En misschien hebben anderen er ook nog wat aan
Ik probeer in m'n weblog wel de nodige humor aan te houden. Het is allemaal al ellendig genoeg, toch?

http://maxsomi.web-log.nl/

Sterkte iedereen met alles!

Gast

Berichtdoor Gast » Wo 26 Apr 2006 02:11

Heb je weblog net zitten lezen en gebookmarked. Vind het heel "leuk" om te lezen, veel herkenning. Hoop dat de chemo heel goed aanslaat en dat je nog een hele mooie lange tijd mag hebben en een slooome kanker.

Anne

Renee
Lid
Berichten: 65
Lid geworden op: Za 11 Mar 2006 11:34

Berichtdoor Renee » Ma 01 Mei 2006 13:42

Thanks! Zie om de een of andere reden je berichtje nu pas :? Veel herkenning schrijf je, heb je ook longkanker? Of andersoortig maar desondanks herkenning?
Groetjes
Renée

Gast

Berichtdoor Gast » Ma 08 Mei 2006 04:20

Hoi Renee,

Nee andersoortig maar met een vergelijkbare prognose en ook een palliatieve chemokuur gevolgd inmiddels alweer een maand of zeven geleden afgerond en ik spring toch nog rond zonder noemenswaardige beperkingen (afkloppen). Maar wat jij schrijft daar herken ik wel veel in van vorig jaar toen ik net de diagnose had gekregen en in de chemotoestanden zat. Bij mij zat er toen een jaar in een week leek het wel, niet te geloven wat er allemaal ineens op je afkomt.

Ik hoop dat de chemo bij jou ook goed aanslaat. Ik vind je weblog "leuk" om te lezen omdat je heel erg realistisch bent maar daarnaast ook positief, dat je er wat van wil maken.

Anne

starfleet
Lid
Berichten: 129
Lid geworden op: Wo 07 Jun 2006 12:31

Berichtdoor starfleet » Za 05 Mei 2007 08:12

Vandaag las ik in Renee's log dat ze gisteren 4 mei 2007 rustig is ingeslapen.

Dag lieve Renee, je was een heel bijzondere meid en ik zal vaak met een lach en een traan aan je terugdenken.

Anne


Terug naar “Mijn eigen website/weblog”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten