tijdje geleden was ik hier ook maar niet zo lang. heb onder tussen van alles achter de rug

voor mensen die niet meer weten ik ben dus marjan en ben dus vandaag 27 jaar geworden. ben zo blij dat ik 27 ben had allemaal anders kunnen zijn.
in 2005 kreeg ik kanker op me 20 borstkanker. heb daar voor dus een operatie moeten ondergaan (borstamputatie).
een hele drama er om heen gehad. pfffffffffffffff.
gelukkig ben ik genezen . maar ben nu wel beetje bang hoor moet namelijk na bijna een jaar na de gynaecoloog .
het is in me baarmoeder pap 2 en heb afwijkende cellen
ik moest dus elke 3 maanden terug komen maar heb ik niet gedaan dom dom.
2 weken geleden dacht ik laat ik maar eens weer gaan. maar toch ben ik dus zenuwachtig en best wel bang moet er 15 november heen.
daarom ben ik ook hier ben beetje bang
maar ja ik wil jullie ook wat anders vertellen.
ik heb dus een borst moeten laten verwijderen dus heb 1 borst. ik heb me uit eindelijk laten opereren
ik wil jullie vertellen hoe dat ging.
als eerste gaan ze kijken na je huid of alles oke ik en gezond, heb een gesprek gehad hoe ze dat gaan doen en wat het resultaat word.
de dokter vertelde dit allemaal en ik keek dus naar de foto hoe het kan gaan worden,
ik stond met me mond vol tanden het net echt hihihihiihihihih.
ik ben opgenomen in ziekenhuis en hebben ze mijn oude litteken open gemaakt en hebben dus een expander onder me huid geplaatst.
een expander is een soort ballonnetje die ze op vullen met zoutoplossing. elke week moest ik komen om wat water in dat ding te laten spuiten.
dat doen ze met een naald en slangetje prikken ze in je huid auwww zo dat je huid opgerekt word, zo deden ze het een paar keer
maar nu ben ik dus klaar en komt de echten operatie.
me huid is ver genoeg opgerekt en kan dus een echt silicoon in hoepieeeeeee!!!
en dan ben klaar en zeg maar herboren. eindelijk 2 borsten eindelijk een echte vrouw kan wel huilen van geluk
3 november 2011 gaat het gebeuren.
wie heeft it ook gehad???
trouwens ik zou het erg leuk vinden om contact te hebben met jullie iedereen mag me mailen.
heb je kanker of gehad ik praat erg vrij over en wil iedereen steunen oud en jong.
heel veel liefs marjan doegggg