Onze dochter

Hier mogen kankerpatiénten hun eigen ervaringsverhaal delen met anderen. Dit is voor anderen vaak weer heel leerzaam en voor de patiënt een prima manier om wat van zich af te schrijven.
Aikina
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: Wo 28 Feb 2007 19:14

Onze dochter

Berichtdoor Aikina » Vr 02 Mar 2007 20:08

Hallo ik ben nieuw op het forum.

Wij kregen 1,5 week geleden te horen dat onze dochter van bijna 12 aan Demoïd tumor in haar bovenbeen (dijbeen achter) heeft. Ze zal eerst geopereerd worden (we wachten op oproep) waarna ze waarschijnlijk een milde chemo zal krijgen. Bestralen en hormoontherapie kwamen niet nog in beeld i.v.m. groei en puberteit.
Misschien is er iemand die wel iets meer van deze tumor af weet.

Cees
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Ma 25 Dec 2006 14:35

desmoïd tumor

Berichtdoor Cees » Za 03 Mar 2007 13:30

Hallo Aikina,

Zoek met Google naar "Agressieve Fibromatose" of naar "Desmoïd tumor" (vergeet de 's'niet!) voor informatie of verhalen van patienten.
Ik wens jullie, en jullie dochter, veel sterkte toe en hoop dat jullie het samen met de artsen onder controle kunnen krijgen!

Groeten,

Cees
Laatst gewijzigd door Cees op Vr 06 Jun 2008 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Aikina
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: Wo 28 Feb 2007 19:14

Re: desmoïd tumor

Berichtdoor Aikina » Zo 04 Mar 2007 08:48

Cees schreef:Hallo Aikina,

Zoek met Google naar "Agressieve Fibromatose" of naar "Desmoïd tumor" (vergeet de 's'niet!) voor informatie of verhalen van patienten.
Zelf word ik behandeld voor darmkanker. Ik heb hier nooit van wakker gelegen maar ik kon wel janken als een kind of jong volwassene naast me lag op de afdeling waar ik de chemokuren kreeg.
Ik wens jullie, en jullie dochter, veel sterkte toe en hoop dat jullie het samen met de artsen onder controle kunnen krijgen!

Groeten,

Cees


Bedankt Cees en jij ook heel veel sterkte en kracht toegewenst

Groetjes
Janny.


Terug naar “Ervaringsverhalen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten