mijn moeder heeft kanker

Hier mogen kankerpatiénten hun eigen ervaringsverhaal delen met anderen. Dit is voor anderen vaak weer heel leerzaam en voor de patiënt een prima manier om wat van zich af te schrijven.
angeliqueg
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo 06 Jul 2011 16:54

mijn moeder heeft kanker

Berichtdoor angeliqueg » Wo 06 Jul 2011 17:12

Ik weet niet hoe ik moet beginnen,maar wil t ff van me afschrijven
een week of 8 geleden kreeg mijn moeder pijn aan haar bil en onderrug.
De dokter had gekeken en zei dat de hamstring geïrriteerd was.. maar 't werd erger en erger en haar eetlust verdween helemaal.
Weer 'n arts laten komen, die zei dat t helemaal mis was en dacht aan 'n dubbele longontsteking, gelijk met de ambulance naar t ziekenhuis.
Vandaag een week geleden moesten we bij de dokter op 't ziekenhuis komen, die vertelde ons dat hij een ZEER SLECHT bericht had..
mijn moeder (62jr) had longkanker met zowat overal in haar lichaam uitzaaiingen en ze konden niets meer doen.. daar sta je dan!!
Gelukkig heb ik nog kunnen regelen dat ze naar huis zou gaan, hospice wilde ze niets van weten, nu heeft ze 24 uurs verpleging thuis,
het gaat met de dag slechter, ze krijgt sondevoeding en zuurstof, ze ziet dingen die er niet zijn en weet 's middags al niet meer dat ik er 's morgens was.
voel me zo machteloos!!! weet ook niet hoe ik ermee om moet gaan, 3,5 jaar geleden is m'n vader (62) plotseling overleden en nu zal ik m'n moeder ook snel verliezen.
Sorry maar moest t ff kwijt!!

stoffeltje
Lid
Berichten: 1370
Lid geworden op: Za 17 Feb 2007 23:24
Locatie: bennebroek

Re: mijn moeder heeft kanker

Berichtdoor stoffeltje » Ma 11 Jul 2011 21:24

hoi ,
hoe gaat het?
je kan hier altijd terecht hoor!
er zijn vele hier die daar begrip voor hebben.
en ong. hetzelfde meemaken.
probeer het van je af te schrijven en praat er over.
stoffeltje

jada
Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: Zo 27 Mar 2011 16:20

Re: mijn moeder heeft kanker

Berichtdoor jada » Ma 11 Jul 2011 22:17

sorry had je bericht over het hoofd gezien, wat een triest verhaal zeg, eerst je vader en nu je moeder en dan allebei nog zo jong. Hoe oud ben je zelf en heb je nog broers of zussen om je te steunen?

Heel veel sterkte.

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: mijn moeder heeft kanker

Berichtdoor liddy » Ma 11 Jul 2011 23:08

Wat een bericht om zomaar ineens te horen te krijgen.
Als jouw moeder morfine krijgt, is dat de reden van dingen zien die er niet zijn.
Zonder morfine heeft ze pijn en is ze helder, met morfine heeft ze geen pijn maar is ze niet helder.
Dat is voor iedereen een dilemma. Langzaam aan zal de dosis morfine nog hoger worden met de bijwerking dat ze zo wat de hele dag slaapt.
Toch fijn voor je moeder dat thuisblijven mogelijk is, of het ook zo fijn voor jou is, tja, dat is een heel andere vraag.
Ik mag zo hopen dat je er niet alleen voor staat.


Terug naar “Ervaringsverhalen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten