alvleesklierkanker

Hier mogen kankerpatiénten hun eigen ervaringsverhaal delen met anderen. Dit is voor anderen vaak weer heel leerzaam en voor de patiënt een prima manier om wat van zich af te schrijven.
ewijk161
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Zo 28 Jul 2013 14:30

alvleesklierkanker

Berichtdoor ewijk161 » Zo 28 Jul 2013 15:19

mijn vrouw heeft alvleesklierkanker een vreselijke ziekte die niet meer te genezen is,sinds de dag dat ze het hoorde is ze in een paar weken zo hard achteruit gegaan dat ik het vreselijk vind om het aan te zien.ik hou zoveel van haar dat ik er ook helemaal kapot van ben.ik zou niet weten wat ik zonder haar moet.we zijn bijna 40 jaar samen en net sinds een jaar ons plekje gevonden iets waar zij graag oud wilde worden.ze zij altijd dat ze negentig wilde worden,maar nu is ze pas 55.na 40 jaar hou ik nog zielsveel van haar ik ga haar vreselijk missen.

katootje41
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: Zo 21 Jul 2013 03:21

Re: alvleesklierkanker

Berichtdoor katootje41 » Ma 29 Jul 2013 00:28

Wat ontzettend erg dat jouw vrouw deze rot ziekte heeft!
Mijn vader heeft dezelfde ziekte en mijn moeder zal straks verder moeten na 45 jaar.
Probeer in het nu te leven, hoe moeilijk ook. Dat houdt mijn moeder nog op de been.
Wij weten nu 3 maanden dat mijn vader alvleesklierkanker heeft, wat een achtbaan is het!

Ik wens je heel veel kracht in dit vreselijke proces.

Groetjes Katootje

ewijk161
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Zo 28 Jul 2013 14:30

Re: alvleesklierkanker

Berichtdoor ewijk161 » Ma 29 Jul 2013 23:44

katootje41 schreef:Wat ontzettend erg dat jouw vrouw deze rot ziekte heeft!
Mijn vader heeft dezelfde ziekte en mijn moeder zal straks verder moeten na 45 jaar.
Probeer in het nu te leven, hoe moeilijk ook. Dat houdt mijn moeder nog op de been.
Wij weten nu 3 maanden dat mijn vader alvleesklierkanker heeft, wat een achtbaan is het!

Ik wens je heel veel kracht in dit vreselijke proces.

Groetjes Katootje

dank je wel katootje voor het meeleven,wat erg trouwens ook voor je vader en natuurlijk ook voor jou en je moeder.wij weten het pas zes weken maar ik kan het nog steeds niet bevatten van het waarom wij waaron jullie,het is hard heel hard.ik ben nog in de beginfase van het waarom ik kan het dus nu nog niet echt geloven,maar die tijd komt misschien nog wel.maar alvast bedankt voor deze opbeurende woorden.misschien spreken we elkaar nog eens op deze site over de voortgang van dit vreselijk proces.hartelijke groeten Leen.enveel sterkte ook.

ewijk161
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Zo 28 Jul 2013 14:30

Re: alvleesklierkanker

Berichtdoor ewijk161 » Wo 14 Aug 2013 11:34

ewijk161 schreef:mijn vrouw heeft alvleesklierkanker een vreselijke ziekte die niet meer te genezen is,sinds de dag dat ze het hoorde is ze in een paar weken zo hard achteruit gegaan dat ik het vreselijk vind om het aan te zien.ik hou zoveel van haar dat ik er ook helemaal kapot van ben.ik zou niet weten wat ik zonder haar moet.we zijn bijna 40 jaar samen en net sinds een jaar ons plekje gevonden iets waar zij graag oud wilde worden.ze zij altijd dat ze negentig wilde worden,maar nu is ze pas 55.na 40 jaar hou ik nog zielsveel van haar ik ga haar vreselijk missen.

ze heeft 5 weken in het ziekenhuis gelegen met heel veel pijn en is dinsdag 13 augustus om 10 voor een oveleden.

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: alvleesklierkanker

Berichtdoor liddy » Wo 14 Aug 2013 13:00

Gecondoleerd met het verlies van je vrouw.
Wat een achtbaan van emoties. Alvleesklierkanker is zo verradelijk, het gaat vaak zo snel.
Ik vind het heel triest te lezen dat je vrouw zoveel pijn heeft moeten lijden.
Hopelijk zijn er momenten geweest tijdens haar ziekte die toch iets moois in zich hebben.
Waardoor er herinneringen zijn om je iets troost te bieden.
De komende dagen word je geleefd.
Laat het gebeuren. Jouw wereld staat stil, terwijl de rest door holt.
Gun jezelf tijd om te leren leven met dit verlies.
Ik wens je een begrafenis/crematie toe waarin je je kunt optrekken aan de mensen die voor haar en jou gekomen zijn.
Er brandt hier een kaarsje voor haar.


Terug naar “Ervaringsverhalen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten