Ze kunnen hem enkel chemo aanbieden.Mijn vader wilt de chemo ondergaan, dus we moeten er maar het beste van hopen dan.
Op het moment bestaat onze wereld uit boosheid, frustratie, ongeloof en heel veel verdriet. Het is gewoon heel erg onwerkelijk.
Woensdag krijgt hij een botscan en zal moeten blijken of het ook in de botten zit. Zo ja, dan wordt hij nog eerst bestraald om de pijn op zijn borst en been te verminderen.
Vrijdag krijgt hij de uitslag van de botscan en dan zal het hele traject wel gaan beginnen.
Met de vader van mijn man gaat het ook niet goed. Hij ligt ook in het ziekenhuis.
Ook bij hem hebben ze een vlek op zijn long geconstateerd en we moeten rekening houden met een kwaadaardige aandoening.
Vandaag krijgen we de uitslag te horen. Er is wel verzocht dat er familieleden aanwezig zijn, nou dan kan je wel een beetje inschatten wat de ernst van zijn situatie is.
Ik heb me nooit bezig gehouden met het lezen van informatie over kanker. Nu wil ik het graag lezen, maar kan me niet concentreren. Vrijdag hebben we een gesprek met de longarts en probeer een lijstje te maken met vragen. Er spoken zoveel dingen door mn hoofd.
Ik weet het even niet meer...