Vraag!!!!!!!!!!!!

Voor longkankerpatiënten.
marykuypers
Lid
Berichten: 37
Lid geworden op: Wo 18 Feb 2004 22:54

Vraag!!!!!!!!!!!!

Berichtdoor marykuypers » Ma 14 Mar 2005 21:07

Hallo Beste mensen

Wat kan je verwachten met longkanker,
en dan bedoel ik meer lichamelijke
problemen!



Ik vraag dit om deze reden:
Ik heb longemfyseem en loop bij een longarts,
nu is er jan 2004 n.a.v een foto een plekje gezien na allerlei onderzoeken,ct-scan en longpunctie +klaplong 8dagen ziekenhuis is er niets uitgekomen,heb ook nog en petscan gehad.
Blijf wel onder controle,de laatste keer was 30NOV,en weer was het niet gegroeid,nu moet ik 17mei weer voor een foto en bloedprikken,en dan 30mei een longfunctie en krijg dan weer de uitslag,maar ik voel me de laatste tijd niet lekker in mijn vel zitten,dan weer een pijntje hier en dan weer daar,en sommige dagen voel ik me heerlijk,maar ik ben al een zenuwpees van mijzelf en dan raak ik weer helemaal in paniek en denk dan ja hoor het is gegroeid,en dan ben ik zo vreselijk bang.
Nu moet ik er wel bij vertellen dat we geen leuke mnd achter de rug hebben,mijn schoonmoeder ligt al vanaf 21december in het ziekenhuis (hart)ze heeft 2hartstilstanden gehad,een pacemaker is er gezet,maar we weten nu dat ze verder niets meer kunnen doen,en ze mag ook niet meer alleen thuis,dus we moeten iets voor haar gaan zoeken voor de rest dat zij nog heeft!!!
Kan natuurlijk dat ik daarom ook van alles voel,want het waren en zijn spannende tijden.
Groetjes Mary

joyaa

Berichtdoor joyaa » Wo 30 Mar 2005 18:36

Hoi,

Ik denk dat een van de dingen die je bij longkanker kunt verwachten benauwdheid is. Ik ben mijn vader aan longkanker verloren en op dit moment heeft ook mijn moeder het. Bij haar begon het met erger hoesten dan normaal en benauwdheid. Als je verder dingen wil weten kun je me altijd mailen hoor.

Joya_112@hotmail.com

suzanne36
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Vr 25 Feb 2005 11:49
Locatie: oldenzaal
Contact:

Berichtdoor suzanne36 » Wo 30 Mar 2005 20:14

hallo, ik wil toch wel even zeggen dat longkanker niet perse met benauwdheid in verband moet worden gebracht, je hebt verschillende soorten long kanker en verschillende soorten mensen en een ieder ervaart het weer anders, maar benauwdheid kun je niet gaan koppelen aan longkanker wel vermoeidheid ineens kilos afvallen om onverklaarbare reden,etc- bij mijn man is longkanker gekonstateerd nadat hij zeer ernstige hoofdpijn had!! dus ik bedoel maar.......groetjes suzanne
ik ben op zoek naar lotgenoten ik ben 36 jaar twee kinderen van 2 en 4 jaar en mijn man heeft niet kleincellige longkanker met uitzaaiingen botten hersenen,bijnier lymphe etc. zijn er nog meer mensen waar we mee kunnen praten hierover,samen sta je niet alleen denken we.


Terug naar “Longkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten