Moeder heeft longkanker

Voor longkankerpatiënten.
Bart1974
Lid
Berichten: 216
Lid geworden op: Zo 18 Sep 2011 13:24

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Bart1974 » Ma 26 Mar 2012 07:02

Nogmaals bedankt Ann,

Ja klopt het zijn min of meer de verschijnselen die mijn moeder heeft. Maar gisteravond het bewijs..zat ineens heel erg in over mijn moeder en toen kreeg ik toch een kriebelhoest aanval (hoest al 3 maanden). Volgens de huisarts door de stress...heb zo'n idee dat hij daar gelijk in heeft.
Als we moeten kiezen tussen een verpleeghuis of zorghotel, dan laat ik haar liever hier in het zorghotel. Hier wordt ze liefdevol verzorgd. Bovendien wilt ze liever niet meer verhuizen omdat dat al een paar keer gebeurd is. Maar gister had ze het met mijn broertje toch ineens weer over een hospice. We gaan vandaag of morgen met de huisarts in het zorghotel praten en kijken wat zij adviseert. Als het eningszins kan dan het liefst in het zorghotel. Ik merk nu ook al dat ik juist hulp krijg van mensen van wie ik het juist niet verwachte. Als ik op mijn werk kijk is het iemand van een andere afdeling waar ik ook welis mee mail en juist zij vraagt mij dagelijks hoe het met mij gaat, terwijl mijn eigen, direkte collega's dit bijna nooit doen. Ook in het ziekenhuis is het juist de receptioniste en de dames die koffie/thee/eten uitdelen die zoveel meeleven en interesse tonen :)
De tijd zal het leren....

Groetjes,
Bart

scorpio schreef:Dag Bart,

Ben blij dat je jezelf ook gaat laten nakijken - je hebt zoveel zorgen nu, dat kruipt niet in je kleren hé en je zal nog een hele poos sterk moeten zijn. ('k weet niet of je dat herkent - je geeft aan dat je ook verschijnselen hebt die wel bij een of andere kankersoort passen - ik denk dat dit de letterlijke betekenis is van mede-lijden .. je lijdt mee met je ouders - toen m'n pa niet meer kon slikken lukte dat bij mij ook niet meer )
Heb al veel zitten denken hoe dat nu verder met jullie moet .. het is echt wel een moeilijke situatie hé .. in België kan je iemand laten opnemen in een verpleegtehuis voor een korte periode - er zijn wel lange wachtlijsten .. 'k weet niet of dat in Nederland ook zo is ? We hebben ook revalidatiecentra die een overgang bieden tussen het ziekenhuis en thuis.Ik hoop echt dat je vlug een oplossing vindt voor je pa!
Tuurlijk ben je bang om je moeder te verliezen - de emoties die dan loskomen kan je ook niet voorzien - ook met de crematie .. het is allemaal heel moeilijk maar je wordt ook wel voor een stuk gedragen door je omgeving (familie, vrienden) - soms door mensen waar je het totaal niet van verwacht. Je wordt vooruitgeduwd zeg maar ..
Ik wens je die goeie omgeving toe en vooral ook de kracht binnenin jezelf !

Groetjes,
Ann

Cil
Lid
Berichten: 122
Lid geworden op: Ma 03 Okt 2011 13:38

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Cil » Ma 26 Mar 2012 09:56

Hee Bart,

Verschrikkelijk die wetenschap dat je je moeder gaat verliezen. Als ik je berichten lees, voel ik het zelf ook allemaal weer. Ik ben blij dat je binnenkort naar de huisarts gaat, je moet goed voor jezelf zorgen en op jezelf letten. Als het zo niet meer gaat, kan je idd het best hulp zoeken.

Heel veel liefs, Cil

P.s. Sorry dat het de laatste tijd wat rustig is vanuit mijn kant, maar zit eventjes niet zo goed in mijn vel. Komt wel weer goed.

scorpio
Lid
Berichten: 57
Lid geworden op: Za 24 Mar 2012 17:22

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor scorpio » Ma 26 Mar 2012 18:20

Oops Bart sorry, ik heb het allemaal wat door elkaar geschreven.
Zowel een verpleeghuis als revalidatiecentrum bedoelde ik als eventuele tussenoplossing voor jouw vader. Dat zou jou toch wat ontlasten nu jouw mama je ook zo nodig heeft.
Ik kan me best voorstellen dat jouw mama het niet ziet zitten nog eens te verhuizen, hoewel ik me heb laten vertellen heb dat een hospice ideaal is voor terminaal zieken. De opvang voor zowel de zieke als voor de naasten verloopt heel liefdevol en waardig. Er wordt ook aan symptoom- en pijnbestrijding gedaan en de kamers zijn huiselijk ingericht. (je mag zelf eigen spulletjes meenemen)
Hopelijk was vandaag een goeie dag voor jullie allemaal !

Groetjes,
Ann

Bart1974
Lid
Berichten: 216
Lid geworden op: Zo 18 Sep 2011 13:24

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Bart1974 » Ma 26 Mar 2012 19:26

Hoi lieve Cil,

hoe gaat het met je ? Het is zwaar he..bij mij moet het nog gebeuren en ben er nu al kapot van. Vandaag heeft mijn broertje de huisarts van het zorghotel gesproken, ik had haar daarvoor al aan de telefoon gesproken en zij vertelde dat een hospice het beste voor mijn moeder was. Ook omdat ze daar nog meer zorg krijgt dan nu. Alleen wilde mijn moeder niet verhuizen. In de loop van de ochtend is mijn broertje bij haar langs geweest en inmiddels was de situatie weer wat verslechterd, in ieder geval zal mijn moeder niet meer naar een hospice gaan omdat ze vertelde dat mijn moeder deze rit niet eens meer zal overleven. Ik merk dat ze steeds meer wegvalt in slaap en dan weer even bijkomt, maar meer slaapt dan wakker is. Wel kort een serieus gesprek gehad. Wat mij aan de ene kant heel erg veel pijn en verdriet geeft maar aan de andere kant opluchting geeft is dat mijn moeder zich erin berust heeft. Ze wilt niet meer leven omdat ze zoveel pijn heeft. Ze overlijd liever morgen dan overmorgen. Maar toen ik zei dat ze best nog even mocht wachten zei ze ik hoop het voor jullie van harte maar voor mezelf niet...en toen kwamen de tranen, heel veel. Nu ook terwijl ik dit type.
De huisarts geeft mijn moeder nog maximaal 10 dagen. Ik heb gelijk met mijn manager overlegt. En met de huisarts daar. Ze zei dat het geen zin had om er nu hele dagen te gaan zitten. Ik wacht het tot woensdag af, vrijdag a.s. ben ik vrij. Vanaf komende week kan ik zo vrij nemen, heb gelijk voor zorgverlof geinformeerd op het werk. Het schijnt dat je bij ons 2 weken doorbetaald verlof krijgt tegen 70% loon. Hierbuiten om 2 vrije dagen voor het overlijden te regelen. Ik ben blijkbaar een uitzondering, normaal gesproken verzorgd de partner de andere partner en die hebben recht op meer. Vond het wel super van mijn manager hij nam gelijk de tijd, nam mij gelijk mee naar P&O dit had ik echt niet verwacht. Mocht het nodig zijn ben ik er per direkt vrij. Ik ga morgen alles qua werk overdragen, zodat ik ook per direkt weg kan indien nodig. Het "aparte" is dat ik vandaag toevallig een "fluistergesprek" op ving tussen een collega van mijn afdeling en iemand die precies naast mij op de afdeling zit. Ik wist dat haar moeder 2 jaar terug ook kanker had gehad. Dat was geopereerd maar deze maand is bekend geworden dat het terug is en ook niet meer te genezen is...zij gaat het traject in waar ik bijna mee klaar ben...
Ik ga voor mezelf goed zorgen, eet wel wat beter nu, nu nog wat meer bewegen. En vrijdag even naar de huisarts.

Ik begin het nu eigenlijk pas te beseffen merk ik hoe slecht de situatie is, ik heb heel lang de stille hoop gehad dat ze beter zou worden maar nu zit dat er echt niet meer in. De verpleegsters zijn zo lief voor dr die ben ik onwijs dankbaar.

Cil, we hebben al behoorlijk wat contact gehad en daar ben ik je altijd dankbaar voor, ik hoop echt dat je ook wat aan mij hebt gehad. Neem alsjeblieft goed je tijd..we spreken elkaar vast ;-)

Hallo Ann,

dankjewel. Ik heb idd rust nodig en zou het fijn vinden als dat snel zou komen. Mijn vader belt nu ook een paar x per dag. Mijn mobiel leek wel een telefooncentrale vandaag. Mijn vader, huisarts, gemeente, ziekenhuis, broer en familie. Gelukkig doen ze niet moeilijk op het werk. Morgen mag ik het op mijn eigen afdeling gaan vertellen, zie ik wel tegen op. Ze wisten dat mijn moeder ziek was maar de laatste geluiden van mijn kant waren dat het beter ging. Niet dus..
Een hospice zou inderdaad fijn zijn alleen is de rit niet meer te doen voor mijn moeder. Dus ze gaan in het zorghotel nu de zorg extra proberen te geven. En dat doet mij goed. Mijn vader is eigenwijs. Hij wilt heel graag op zich zelf maar zit altijd alleen. In zijn groep waar hij woont (complex) heeft hij op veel mensen commentaar (hij is lichtelijk in de war), maar als ik hem in het ziekenhuis zit vermaakt hij zich met iedereen. In een verzorgingshuis heeft hij en zorg en gezelligheid. Maargoed ik krijg hem niet zover, dat zou hij wel van een arts aannemen haha.
Het zorghotel is eigenlijk een eigen hotelkamer, met eigen badkamer/toillet, tv, bankje, zithoekje. Aan de muur hangen kaarten en foto's van mijn nichtje van 1,5 jaar. Het ziet er ook heel leuk uit. Een hospice zou misschien beter zijn maar helaas gaat dat niet meer. Mijn dag begon goed totdat ik hoorde in de loop van de ochtend dat de huisarts van het zorghotel mijn moeder nog maximaal 10 dagen geeft....

Cil schreef:Hee Bart,

Verschrikkelijk die wetenschap dat je je moeder gaat verliezen. Als ik je berichten lees, voel ik het zelf ook allemaal weer. Ik ben blij dat je binnenkort naar de huisarts gaat, je moet goed voor jezelf zorgen en op jezelf letten. Als het zo niet meer gaat, kan je idd het best hulp zoeken.

Heel veel liefs, Cil

P.s. Sorry dat het de laatste tijd wat rustig is vanuit mijn kant, maar zit eventjes niet zo goed in mijn vel. Komt wel weer goed.

Anoukjee22
Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: Di 06 Mar 2012 20:18

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Anoukjee22 » Ma 26 Mar 2012 21:10

Bart37 schreef:In de loop van de ochtend is mijn broertje bij haar langs geweest en inmiddels was de situatie weer wat verslechterd, in ieder geval zal mijn moeder niet meer naar een hospice gaan omdat ze vertelde dat mijn moeder deze rit niet eens meer zal overleven. Ik merk dat ze steeds meer wegvalt in slaap en dan weer even bijkomt, maar meer slaapt dan wakker is. Wel kort een serieus gesprek gehad. Wat mij aan de ene kant heel erg veel pijn en verdriet geeft maar aan de andere kant opluchting geeft is dat mijn moeder zich erin berust heeft. Ze wilt niet meer leven omdat ze zoveel pijn heeft. Ze overlijd liever morgen dan overmorgen. Maar toen ik zei dat ze best nog even mocht wachten zei ze ik hoop het voor jullie van harte maar voor mezelf niet...en toen kwamen de tranen, heel veel. Nu ook terwijl ik dit type.
De huisarts geeft mijn moeder nog maximaal 10 dagen. Ik heb gelijk met mijn manager overlegt. En met de huisarts daar. Ze zei dat het geen zin had om er nu hele dagen te gaan zitten. Ik wacht het tot woensdag af, vrijdag a.s. ben ik vrij.


Jeetje Bart wat HEFTIG!!! :( :( :( :(
Ik zit hier bijna te huilen als ik dit lees.
Heeeeel erg veel sterkte toegewenst!!
Ik denk aan je!!

Heel veel liefs;
Anouk

Lini
Lid
Berichten: 70
Lid geworden op: Ma 31 Jan 2011 15:52

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Lini » Ma 26 Mar 2012 21:15

Damn Bart, woorden schieten tekort. Gelukkig werken ze goed mee op je werk, hoef je daar geen zinloze energie aan te besteden.
Weet verder niet goed wat ik moet zeggen... Maar ik denk aan je!

Groetjes Lini

Cil
Lid
Berichten: 122
Lid geworden op: Ma 03 Okt 2011 13:38

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Cil » Ma 26 Mar 2012 21:31

Lieve lieve Bart,

Ik vind het zo erg voor je. Weet dat ik met je meeleef! Ik ken je al een tijdje en je bent echt een fantastische zoon.. vergeet dat niet... ik weet 1000% zeker dat je moeder je dankbaar is en trots op ke is. Dat wilde ik even zeggen. Ik ga je snel weer uitgebreid mailen, dat was er even niet van gekomen. Maar dat betekent niet dat ik niet aan je denk hoor!

Heel veel liefs!!!!!

scorpio
Lid
Berichten: 57
Lid geworden op: Za 24 Mar 2012 17:22

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor scorpio » Ma 26 Mar 2012 23:06

Dag Bart,
Geen woorden kunnen jou nu troosten, maar ook ik leef heel erg met je mee.
Hou moed en probeer zo sterk mogelijk te blijven . Zorg dat je jezelf goed omringt zodat je dit niet alleen hoeft te dragen.
Ik denk aan je.
Knuffel,
Ann

Bart1974
Lid
Berichten: 216
Lid geworden op: Zo 18 Sep 2011 13:24

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Bart1974 » Di 27 Mar 2012 07:11

Thnx Anoukje !
Het gaat een spannende tijd worden, eigelijk spannende dagen, maarja
je hoort wel vaker dat ze een periode afgeven en die toch nog overschreden
wordt..ik hoop het zo maar dan mag het niet ten koste van mijn moeder gaan...


Thnx Lini
we maken er maar het beste van ik hoop dat ik nog
even van haar mag genieten, we zullen het merken. Hoe gaat
het met jullie nu...lukt ie nog een beetje ?

Dankjewel Cil,
lief dat je dat zegt ! Het is idd een rottijd maar kan er helaas
niets aan veranderen. Ben benieuwd of er vandaag nog
wat veranderd of nieuws is. Dan zal ik het hier plaatsen..
Ik kijk uit naar je mailtjes, laat me in ieder geval even weten hoe het met je
gaat nu...


Jij ook bedankt Ann, het doe me goed zoveel steun te vinden hier. Ik doe
me best en het gaat wel redelijk eglukkig. Begin ook wat meer hulp te krijgen
dus dat is wel fijn :)

Groetjes,
Bart

sss
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: Za 24 Mar 2012 08:45

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor sss » Di 27 Mar 2012 08:44

Beste Bart,

Ik wens je heel veel sterkte en moed de volgende heel moeilijke dagen! Klamp je vast aan de mooie herinneringen met je moeder en weet dat ze héél trots op jou is!
Ik leef heel hard met je mee.
Zorg goed voor jezelf.
Een warme groet,
Isabeau

Bart1974
Lid
Berichten: 216
Lid geworden op: Zo 18 Sep 2011 13:24

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Bart1974 » Di 27 Mar 2012 13:17

Ben onderweg naar ziekenhuis medicijnen zikn gestopt en ze heeft een morfine pompje

Cil
Lid
Berichten: 122
Lid geworden op: Ma 03 Okt 2011 13:38

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Cil » Di 27 Mar 2012 13:20

Hoi Bart,

Wat houdt dat precies in? Het klinkt niet zo goed.

Denk aan je!!!

Liefs Cil!

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor liddy » Di 27 Mar 2012 13:47

Och, Bart, de laatste fase komt er nu snel aan.
Het lijkt er nu op dat ze vanuit haar slaap gaat overlijden.
Wat je heel vaak ziet is dat er in fase Cheyenne-Stokesademhaling optreedt.
De ademhaling gaat dan soms sneller, dan weer langzamer en houdt af en toe zelfs enkele ogenblikken op.
De ademhaling kan een poos heel luid zijn en vervolgens zeer zwak en rustig. Je zult nog verbaasd staan hoe lang de ademhaling op zich kan laten wachten.
Je moeder hapt dan naar lucht, echter ze heeft het absoluut niet benauwd, is ze zich ook niet bewust van het andere ademen.
Het kan zijn op je er om moet lachen, doe dat dan ook. Want het is een pure emotie van jou op dat moment.
Zelfs als je moeder slaapt of in coma raakt, kun je nog veel voor haar betekenen.
Wist je dat in coma het gehoor vaak nog werkt.
Dus praat tegen haar, vertel haar voordat je iets doet, wat je gaat doen.
Raak haar aan, wrijf haar handen met crème in, kam haar haar enz.
Mocht het nodig zijn om te gaan waken, weet dan dat waken bij je moeder, het haar zo comfortabel mogelijk maken, iets heel moois in zich heeft.

Cil
Lid
Berichten: 122
Lid geworden op: Ma 03 Okt 2011 13:38

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Cil » Di 27 Mar 2012 13:58

Jeetje, ik had niet door dat dat betekent dat het de laatste fase is. Ik schrik ervan.
Oh Bartje toch.. ik vind het zo erg! Laat me weten als je me nodig hebt hoor! Echt waar!

Ben in gedachten bij je!

Een hele dikke knuffel,

Cil

Bart1974
Lid
Berichten: 216
Lid geworden op: Zo 18 Sep 2011 13:24

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Bart1974 » Di 27 Mar 2012 14:25

Dankjewel voor je uitleg Liddy, hoelang duurt het voordat mijn moeder zal ovetlijden... ze slaapt door en snurkt wat, soms wat geluiden alsof ze.droomt.. praat je over uren of kam het dagen duren? Jij ook bedankr lieve Cil...

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor liddy » Di 27 Mar 2012 14:38

Het is niet helemaal goed te voorspellen.
Indien je moeder niet meer eet en drinkt, kan het snel gaan.
Wij denken meteen aan dorst bij niet drinken.
Echter nu gaat het niet drinken vanuit een natuurlijke drang en dan blijkt het dorstgevoel amper aanwezig.
Gezien de conditie van je moeder is het eerder te verwachten dat ze nog een paar dagen heeft als ze niet meer eet of drinkt.
Drinkt of eet ze nog wel, dan misschien meer dan een week of langer.
Wat jij nu kunt doen, is er simpelweg zijn voor haar. Maak het haar zo comfortabel mogelijk en let samen met de verpleging of ze voldoende pijnmedicatie krijgt.
Probeer toch nog een mooie kant te zien in het zijn voor haar.

Bart1974
Lid
Berichten: 216
Lid geworden op: Zo 18 Sep 2011 13:24

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Bart1974 » Di 27 Mar 2012 15:23

Ze drinkt een paar hele kleine slokjes per uur. Zelf kan ze het bekertje niet eens vasthouden. Net is er een verpleegkundig specialst geweest zij kon niet zeggem hoelang het zal duren.. de pijn is onder controle merk ik gelukkig. Begin ook me rust te vinden erin en eigenlijk hoop ik dat het snel mag gaan zodat ze helemaal geen pijn of verdriet meer zal hebben...heb gezegd hoeveel ik van dr hou en toen glimlachte ze, ik ga haar verschrikkelijk missen!

sss
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: Za 24 Mar 2012 08:45

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor sss » Di 27 Mar 2012 15:49

Dag lieve Bart,

Kop op, Bart, en hou die glimlach van je moeder voor altijd vast!!
Natuurlijk ga je haar onmenselijk hard missen, maar ik hoop voor jou en je moeder dat ze zachtjes mag vertrekken... gedaan met al haar pijn en verdriet...
Ik denk aan jou!!! Hou je sterk!!

Veel liefs,
Isabeau

scorpio
Lid
Berichten: 57
Lid geworden op: Za 24 Mar 2012 17:22

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor scorpio » Di 27 Mar 2012 17:44

Lieve Bart,

Geniet van haar glimlach, knuffel haar goed en denk alleen aan nu .. ze heeft geen pijn en je hebt eerder aangegeven dat ze klaar is voor de reis .. dan zal ze rustig kunnen gaan .. ik hoop dat jij ook jouw rust daar kan in vinden.
Ik leef zo met je mee en wens je alle sterkte toe xxxxxx

Veel liefs,
Ann

Bart1974
Lid
Berichten: 216
Lid geworden op: Zo 18 Sep 2011 13:24

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Bart1974 » Di 27 Mar 2012 18:29

Dank jullie wel allemaal.
Ik heb net wat gegeten en ben inmiddels weer terug in het ziekenhuis; ik ga rond half 9 naar huis waarna mijn broertje het weer even overneemt. Morgen ben ik hier dan weer in de loop van de ochtend, moet even de was doen ervoor..
Ook probeer ik in de middag even snel de stad in te gaan. Ik moet rekening houden met het ergste waarbij een nieuw pak wel hoort vind ik...

Mijn moeder slaapt heel veel; ik heb me vergist, ze heeft geen morfinepomp die geven ze alleen in het ziekenhuis. Ze krijgt 1x per 4 uur een prik met morfine. Ze mogen dit nog wat verhogen. Bovendien geven ze nog indien nodig een bepaald slaapmiddel, heel zwaar...

Het is erg zwaar, maar ik begin meer rust te vinden nu, mede omdat mijn moeder dat ook heeft. Ze zegt tegen iedereen bedankt voor alles, is bezig met afscheid te nemen merk ik. Morgenochtend komt nog een tante, ik hoop dat ze dat kan halen. Volgens het ziekenhuis kan het enkele dagen duren maar ook wat langer. Niemand durft iets te zeggen ik hoop morgen dr eigen huisarts van het zorghotel wel...

liefs,
Bart

ps ik kan jullie niet allemaal persoonlijk bedanken, maar iedereen die me steunt op welke manier dan ook, THNX !!!

Bart1974
Lid
Berichten: 216
Lid geworden op: Zo 18 Sep 2011 13:24

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Bart1974 » Di 27 Mar 2012 19:59

Ik kom net thuis ik ben bekaf...mijn broertje is nu bij mijn moeder. 's nachts wilt ze niemand om dr heen hebben om een of andere manier...ze slaapt al vroeg ook.
Ik denk dat het door de morfine komt maar om de 4 uur krijgt ze een spuit ermee. net voor die 4 uur is ze toch weer redelijk bij kennis. Maar ze heeft veel pijn. Ik denk dat het komt omdat ze zo'n dunne huid is en zo dun is.
Morgen eindelijk om half 5 een gesprek met betreffende huisarts van het zorghotel. Vandaag ben ik namelijk niet echt veel wijzer geworden. Ik wil graag weten hoelang mijn moeder nog moet leiden maar niemand durfde iets te zeggen. Dr eigen huisarts van het zorghotel had het gister over 10 dagen, ben benieuwd hoe ze er morgen over denkt...

Bart1974
Lid
Berichten: 216
Lid geworden op: Zo 18 Sep 2011 13:24

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Bart1974 » Di 27 Mar 2012 20:34

ohja vanavond wilde mijn moeder ineens ijs ik was verbaasd !
Dus ijs gehaald, ze heeft toch 10 kleine schepjes op, verder eet ze niet...

sss
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: Za 24 Mar 2012 08:45

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor sss » Wo 28 Mar 2012 07:46

Hoe gaat het met je Bart? Heb je deze nacht toch een beetje kunnen rusten?
Hopelijk komt dat gesprek met de huisarts van het zorghotel er gauw zodat je wat meer info hebt.
Zorg goed voor jezelf, het zal nodig zijn, want je krijgt het vast nog zwaar, ik denk aan jou!!!
Liefs van Isabeau

Bart1974
Lid
Berichten: 216
Lid geworden op: Zo 18 Sep 2011 13:24

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Bart1974 » Wo 28 Mar 2012 08:56

Hoi Isabeau,

ik heb onrustig geslapen maar gelukkig hoefde ik niet om 5.45 op zoals normaal. Ik ga zo even snel een was doen..2 tantes zijn rond 10 uur bij mijn moeder waarna ik het overneem. Gisteravond hoorde ik van het zorghotel dat die huisarts mijn moeder om 15.30 wilt spreken en de huisarts wilt mij om 16.30 spreken. Wat mij gisteren heel erg irriteerde was dat geen enkele arts wilde zeggen hoelang nog. Dit speelt al sinds juni, toen was het ook al zo'n onzekere tijd van wel beter worden niet beter worden opereren nee toch niet ivm infectie en toen weer wel een operatie...zo onzeker allemaal en nu weer. Begin vorige week was het nog max 2/3 maanden, afgelopen vrijdag max 10 dagen dus ben benieuwd wat er nu gezegd gaat worden.

Hoe gaat het met jou ?

liefs,
Bart

sss
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: Za 24 Mar 2012 08:45

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor sss » Wo 28 Mar 2012 10:17

Dag Bart,

Ik kan goed begrijpen dat het heel moeilijk moet zijn als je niet weet wanneer je mama komt te overlijden! Je wilt waarschijnlijk bij haar zijn, maar dat kan natuurlijk geen 24 uur per dag, laat staan dagen aan één stuk! Het is vast heel erg slopend en ik hoop dat je na het gesprek met de huisarts wat meer duidelijkheid hebt! Hou vol Bart, denk aan dat ijsje van gisterenavond, dat was vast eventjes :)
Met mij gaat het wel, ben wat rustiger dan vorige week, nu ik hier een uitlaatklep heb gevonden :wink: .

Veel sterkte vandaag Bart!
Liefs, Isabeau


Terug naar “Longkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten