genezen van schaamlipkanker ZONDER operatie!

Voor vagina- en vulvakankerpatiënten.
sita
Lid
Berichten: 17
Lid geworden op: Di 28 Feb 2012 11:39

genezen van schaamlipkanker ZONDER operatie!

Berichtdoor sita » Wo 29 Feb 2012 14:32

Hallo allemaal,

IK heb zelf schaamlip kanker gehad, ik heb dit opgelost ZONDER operatie!!

Even voor alle duidelijkheid het is erg afhankelijk van het stadium waarin de kanker verkeert of dit mogelijk is voor anderen.
Bij mij was de diagnose: Vulvacarcinoom staduim 2, uit de biopten bleek dat van de 8 biopten er 7 VIN3 waren en slechts 1 met kanker 1,5mm invasieve groei.
De paniek van de doktoren was allom, er MOEST een totale vulvctomie plaatsvinden, als ik dit niet zou doen zou ik binnen 6maanden dood zijn.( ik ben inmiddels 2 jaar verder en nog erg levendig)
Aangezien ik al 30jaar met het HP-virus loop wat alleen door de doktoren nooit erkend is, had ik zelf zoiets van jaja eerst is het niks en nu ga ik binnen 6 maanden dood?
Dat geloof ik niet.
Laat je niet te snel gek maken door de doktoren, lees mijn verhaal.

Je kunt de operatie nooit meer terug draaien!!!

Ik heb uitgebreid onderzocht wat nou de consequensies waren van deze operatie en heb verschillende mensen gesproken( dit kan je via je gynacoloog regelen)
Ik schrok me een hoedje toen ik deze mensen gesproken had! Veel pijn , trekkende wonden, contiune blaasontstekingen, sommigen moesten een vaseline tampon dragen
omdat anders de vagina dicht groeide... niet veel soeps dus.
Ik besloot, omdat het MAAR één plekje was, het op een andere manier te gaan doen.
LET OP de artsen hebben mij volledig voor gek verklaard er waren ontzettende paniek toen ik nee zei tegeb de operatie!!

Goed dan maar gek dacht ik.
Ik ben ABNOBA( misteltherapie/maretak) gaan gebruiken. Deze vorm van kanker word door het HP virus veroorzaakt
en mijn redenatie daarin was dat Mistel op het gehele afweer systeen werkt en het aantal killercellen verhoogd, net wat mijn lichaam nodig had.
Ik ben in vrij korte tijd naar 3x per week 20mg gegaan. Het HP-virus veroorzaakt irritatie en jeuk, de VIN branden en openliggen. Ik had hier in korte tijd geen last meer van.
Ik heb wel in de schaamlippen zelf gespoten, op advies van een duitse arts, zodat de reactie zo lokaal mogelijk was. Ja je krijgt dan een jeukende plek op je schaamlippen maar dat is juist goed,
ook wat koorts en grieperig. Ik worstel al vanaf mijn 15e met dit virus, dan eens in de vagina dan weer de baarmoederhals. In het totaal 10 jaar van actieve behandeling zonder blijvend resultaat.

Wat veel mensen niet weten is dat koorts een functie heeft. De lichaams temperatuur verhoging is ervoor bedoelt om juist allerlei bacterien en virussen op te ruimen,
deze kunnen niet tegen een temperatuurs verhoging en gaan daarom dood. Dus geen koortsverlagers gebruiken, nooit bij koorts!

Verder ben ik vanuit de oosterse filosofie dat onverwerkte emoties zich kunnen opstapelen in het lichaam,zie het maar als stress in je schouders, een ziekte kunnen veroorzaken dus ook kanker.
Aangezien ik geen idee had wat dat dan moest zijn naar een hynotherapeut gegaan. Dit is niet eng je bent en blijft er zelf volledig bij.
Middels spiertesten kwam het de intensiteit van de kanker bij mij op 46% niet best dus. Wij aan de slag... er kwamen emoties naar boven waar ik geen enkel benul van had
maar die via een simpele traumatechniek vrij eenvoudig te verwerken waren... zo zijn we ca 10 sessies doorgegaan
en de spiertesten (dit is een antwoord op vragen aan je onderbewuste) gaven telkens een lager percentage aan. tot we op 1% waren.

Ondertussen ben ik ook nog op zoek gegaan naar iets wat de VIN3 aan kon pakken zonder daarbij verminkt te raken.
IK kwam bij een cryotherapie(bevriezen). DIt is een pen die onder hogedruk vloeibare stiksof spuit en daarmee een diepte van 5mm kan halen (een kliniek in linschoten voert deze behandelingen uit)
LET OP: de VIN verdween als sneeuw voor de zon en hoewel het wel pijnlijk is, is het veel minder pijnlijk dan aldare.
In het totaal van 8 behandelingen is bij mij de gehele aandoening verdwenen!!!

Na een jaar van de combinatie therapie Mistel, hypnotherapie en cryo behandelingen is bij mij in het LUMC door prof Trimbos vastgesteld dat EN de kanker is verdwenen en alle VIN3.

Het is jammer dat jullie het gezicht van de professor niet hebben gezien... dezelfde man had mij verteld dat ik al dood zou zijn!!

Ik heb erg moeten zoeken om deze combi te vinden en ik hoop dan ook dat anderen hier iets aan hebben.

Bij mij werd de plek van de kanker erg goed duidelijk tijdens de cryo behandelingen en die hebben we daarom maar extra diepgevroren.
In geval van kanker, is het afhankelijk van het stadium, maar laat je niet te snel opereren.
Zoek goed uit hoe erg het is, vraag om een schriftelijk uitslag van de biopten en bespreek dat met je huisarts. Die kan heel goed het onderscheid maken tussen VIN3 en kanker.
VIN1 2 en 3 is geen kanker!!!

Het word vaak erger voorgesteld dan het in werkelijkheid is, let dus heel goed op.
Bij mij waren de grote schaamlippen niet geinfecteerd maar toch moest alles weg... op mijn vraag waarom kon niemand mij antwoord geven.
Ook word het virus zelf op deze manier niet aangepakt en dat is toch de veroorzaker, waarom niet geen antwoord.
Ik heb echt geleerd om alles wat de doktoren zeggen in eerste instantie in twijfel te trekken.
Het klinkt heel naar maar ik heb vaak het gevoel gehad dat de dingen erger gemaakt werden om zo als dokter belangrijker gevonden te worden.
Ik ben in het AVL, LUMC, AMC geweest en ben door alle voor gek verklaard, maar ik ben nu volledig genezen verklaard en zelfs na nu ca 4 maanden is er geen spoor van de VIN terug gekomen,
ik ben voor het eerst in 30 jaar schoon!.
Het LUMC heeft toegegeven dat de cryotherapie WEL voor HUIDkanker gebruikt word maar niet voor schaamlipkanker of VIN.
Op mijn vraag waarom niet kon hij geen antwoord geven maar zou het wel in het team gaan bespreken.

Ik ben nu bezig meteen brief richting de ziekenhuizen en de huisartsen vereniging om zo te proberen deze cryomethode algemeen te gaan laten toepassen voor alle HP infectie op schaamlippen.
Voor de mistel therapie staan ze niet echt open.
Ik ben er zelf van overtuigd dat het de combinatie is die zijn werk heeft gedaan.

Ik blijf de Mistel nog lekker een poosje spuiten alleen nu in de buik.

Ik hoop dat veel mensen baat gaan hebben van mijn zoektocht en oplossingen.
Heel veel sterkte bij de beslissingen die jullie nemen, ik weet dat het moeilijk is.
Liefs en groetjes
Sita
P.S.Mocht er iemand contact op willen nemen... of informatie nodig hebben, ik ben zo ondertussen een deskundige geworden.
Ik neem aan dat dat dan wel via de Email komt weet niet hoe het werkt anders misschien via de webmaster.

[noot moderator: er staat HP-virus, waarschijnlijk wordt HPV-virus bedoeld. Bedenk heel goed wat je wilt en maak weloverwogen je keuze voor welke behandeling dan ook.]

vleugels
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 09 Jul 2012 22:17

Re: genezen van schaamlipkanker ZONDER operatie!

Berichtdoor vleugels » Ma 09 Jul 2012 22:23

beste sita, ik ben er ook van overtuigt dat deze ziekte op een andere manier te overwinnen is.
ik zou heel graag met jou in contact willen komen.
is dat mogelijk ?
groetjes catharina

kimuyen
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Za 25 Aug 2012 12:00

Re: genezen van schaamlipkanker ZONDER operatie!

Berichtdoor kimuyen » Za 25 Aug 2012 12:08

Hoi Sita,

Bij mij is recent ViN 3 geconstateerd. Ik ben me dood geschrokken. Van mijn dermatoloog heb ik nu ALdera gekregen maar ik ben bijzonder geïnteresseerd in die combi van misteltherapie en bevriezingstherapie om te kijken of het wat voor mij is. Ik zou graag adressen en telefoonnummers van je willen hebben waar ik dit allemaal kan krijgen. Dankjewel!!!

Kim

massina
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 13 Nov 2012 17:05

Re: genezen van schaamlipkanker ZONDER operatie!

Berichtdoor massina » Di 13 Nov 2012 17:13

hoi,

Ik wil heel graag meer weten over jouw ervaringen en bij wie ik moet zijn.
Wie heeft jou op dit spoor gezet, enfin, alles dus.
Ik heb VIN 3 en als het niet vermindert staat mij laseren te wachten....
ikhoop snel van je te horen, vriendelijke groet massina

Brig
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Di 05 Feb 2013 07:55

Re: genezen van schaamlipkanker ZONDER operatie!

Berichtdoor Brig » Di 05 Feb 2013 08:00

Graag zou ik in contact komen met je voor meer informatie, voor mij geldt hetzelfde als voor Massina.
Laatst gewijzigd door Brig op Ma 15 Jul 2013 22:31, 3 keer totaal gewijzigd.

Lala
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr 22 Feb 2013 19:43

Re: genezen van schaamlipkanker ZONDER operatie!

Berichtdoor Lala » Vr 22 Feb 2013 19:51

Beste

Bij mij is er enkele weken geleden Vin3 geconstateerd.
Dit was schrikken aangezien ik nog maar 29 ben.
De gyn heeft de vlek weggesneden.

Dit is nu 10 dagen geleden.
Heeft er iemand ervaring mee naar wondgenezing toe?
De plek bevond zich op het perineum.

Ik zie dat er dames jaren terug getuigenissen op dit forum hebben geplaatst.
Hoe gaat het met jullie ondertussen?

Ook zou ik meer info willen hebben van Sita want ook ik wil dat de Vin van mijn lijf blijft!
En dit zonder operatie.

Ik kijk uit naar jullie reacties.

Mvg

Lala

Brig
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Di 05 Feb 2013 07:55

Re: genezen van schaamlipkanker ZONDER operatie!

Berichtdoor Brig » Ma 15 Jul 2013 22:30

Beste Lala,

Hoe is het nu met je?

En heb je ondertussen al iets gehoord?

Ik ben heel benieuwd, ik moet volgende week weer terug naar de gyn.

Groetjes,
B

rozenbottel
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Za 12 Okt 2013 15:05

Re: genezen van schaamlipkanker ZONDER operatie!

Berichtdoor rozenbottel » Za 12 Okt 2013 21:05

Hallo Sita, Bij mij is vin 3 geconstateerd, ook binnenin de schede. De voorgestelde operatie lijkt me verschrikkelijk en verminken. Vooral het plastisch chirurgische deel. Liever niet. Goed om jouw ervaring te lezen. Hoe kom ik in contact met iemand die verstand heeft van misteltherapie en de cryotherapie? Hoe heb jij dat aangepakt? Hoe gaat het nu met je? Jootje

sita
Lid
Berichten: 17
Lid geworden op: Di 28 Feb 2012 11:39

Re: genezen van schaamlipkanker ZONDER operatie!

Berichtdoor sita » Za 18 Mar 2017 13:59

Hoi Allemaal ik ben sita,

Het is nu 2017 en ik ben nog steeds schoon dus de behandelingen hebben gewerkt.

De cryo therapie is uitgevoerd middels de cryopen in kliniek laurium in lindschoten.
De mistel therapie kan je verkrijgen via antroposofische artsen in nederland ff opzoeken via internet.
Dit middel word in duitsland veel toegepast bij allerlei soorten kanker, het versterkt je immuum systeem, dus het helpt je lichaam om het virus te bestrijden.
De hypnotherapie heb ik gedaan omdat men er in het boeddisme vanuit gaat dat alle ziekten een psychische oorzaak hebben.
Aangezien ik niet wist wat me dwarszat ben ik daar via hypnoyherapie naar toe geleid. Ik heb nog steeds geen idee wat het was, maar het was wel een heftige reactie die via een trauma techniek geneutraliseerd is.

Mocht iemand info willen kennelijk komen de berichtjes niet door, mijn E-mail is a.schriek8@kpnplanet.nl


Terug naar “Vagina- en vulvakanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten