Xeloda-ervaringen

Voor de borstkankerpatiënten.
Teresie
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: Di 27 Dec 2005 00:16
Locatie: amsterdam
Contact:

Xeloda-ervaringen

Berichtdoor Teresie » Di 27 Dec 2005 00:36

ik moet in januari met Xeloda beginnen vanwege uitgezaaide borstkanker naar mn lever. wie heeft ervaringen met Xeloda en welke zijn dat? ben er erg benieuwd naar!!! :shock:
ik heb al ruim 12 jaar borstkanker, 10 jaar botuitzaaiingen, sinds eind vorig jaar lveruitzaaiingen, sinds kort uitzaaiingen in buikvlies, darmen en eierstokken...help!!!!!

muisje66
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Zo 23 Aug 2009 20:40

Re: Xeloda-ervaringen

Berichtdoor muisje66 » Zo 23 Aug 2009 20:52

Hallo... ik heb net een xeloda-ervaring achter de rug,ik vond de kuur vrij heftig en kreeg aardig wat bijwerkingen, om de 2 a 3 dagen een nieuwe bijwerking, die overigens wel weer weggingen. Alleen kreeg ik de 2de kuur een hele erge bijwerking, nl een hartstilstand! Ik heb er zelf amper wat van meegekregen, voelde me alleen erg ziek ( dacht dat het er 'gewoon'bijhoorde), maar gelukkig heeft mijn man doorgepakt omdat hij me wel heel erg ziek vond en hij heeft me naar het ziekenhuis gebracht, daar net binnen trad de 1ste van 3 stilstanden op. Nu schijnt dat het een samenhang van verschillende factoren is, maar de xelodakuur heeft het getrickerd...alert blijven dus en blijven bellen met de behandelende afdeling, goed voor jezelf opkomen en lliever te vaak terug naar het ziekenhuis om te checken, dan 1x te laat, ik heb echt ongelooflijke mazzel gehad met mijn doortastende man!
Succes met je behandeling en het allerbeste toegewenst!!!

stoffeltje
Lid
Berichten: 1370
Lid geworden op: Za 17 Feb 2007 23:24
Locatie: bennebroek

Re: Xeloda-ervaringen

Berichtdoor stoffeltje » Zo 23 Aug 2009 21:04

hoi muisje ,
goed dat je hier zo op reageerd.
ook wat de reactie"s bij jou waren ,en dat ze beter 1 maal te vaak kunnen vragen ,of gaan naar de arts dan te weinig.
heel veel sterkte,en knap van je man!
zo leerd men ook de voor en nadelen.
stoffeltje


Terug naar “Borstkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten