Lotgenoten ontmoeten

Voor de borstkankerpatiënten.
MG
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Ma 17 Mar 2003 18:12

Lotgenoten ontmoeten

Berichtdoor MG » Ma 17 Mar 2003 18:30

Hallo,

Ik ben op zoek naar lotgenoten van mijn eigen leeftijd (31 jaar). Ik kom zoveel vrouwen tegen van 50 of 60 jaar maar zij zitten met heel andere issues dan ik: op je 30e met een kaal hoofd en 1 borst, chemokuur achter de rug, hormoontherapie, risico van evt zwangerschap, ondertussen je leven weer oppakken & vriendinnen die het toch niet echt begrijpen waar je doorheen gaat en dingen die je opeens niet meer kan of liever niet wilt doen (Sauna, strand, zwemmen)

Ik zou graag eens meiden van mijn eigen leeftijd willen ontmoeten maar waar ontmoet je ze (face to face, dus niet online)

Ik hoor graag van jullie!

Ria
Lid
Berichten: 25
Lid geworden op: Za 07 Dec 2002 11:06

Berichtdoor Ria » Do 20 Mar 2003 17:51

Bij de BVN (Borstkanker Vereniging Nederland) is een speciaal Contactpunt Jonge Vrouwen die ontmoetingsavonden organiseert door het hele land waar je dus lotgenoten van je eigen leeftijd (t/m 45 jaar) kunt ontmoeten.
Tel: 030 291 72 27
Je krijgt dan een antwoordapparaat maar als je je boodschap inspreekt en je eigen tel.nr. achterlaat word je snel terug gebeld.

Een ander idee: kijk eens op www.borstenforum.nl, onderdeel 'borstkanker en borstreconstructie', daar ontmoet je ook veel jongere vrouwen.

Groetjes, Ria

Maisa_

jonge lotgenoten

Berichtdoor Maisa_ » Do 20 Mar 2003 21:43

Of kijk op http://forum.viva.nl, topic Gezondheid, dan 'Borstkanker bij jonge vrouwen'. Daar hangen er ook veel rond.

Zelf was ik 28 toen ik borstkanker kreeg. Ben vandaag 30 geworden, het gaat goed met me.

Groetjes, Maisa

roby
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: Vr 03 Mei 2002 17:10
Locatie: arnhem
Contact:

Berichtdoor roby » Vr 28 Mar 2003 01:24

dag MG

Ik ben ook pas 29 (in mei 30) en werd nu beina 1 jaar geleden geconfronteerd met de diagnose borstkanker. ben wel sparend geopereerd maar nu loopt het erfelijkheidsonderzoek, dus misschien komen er ook reconnstructies aan.
ik ben zelf ook aangesloten bij de mailgroep van diagnose-kanker, afdeling jongeren en kanker, daar zitten ook veel 30-ers :roll:
mail me maar als je wilt kleppen, ik heb ook msn messenger.
groetjes Roby

jolanda33
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 05 Jun 2003 21:31
Locatie: almere
Contact:

Re: Lotgenoten ontmoeten

Berichtdoor jolanda33 » Do 05 Jun 2003 23:28



Hoi hoi

Ik zit eigenlijk in het zelfde schuitje als jij.
Ik ben 33 en er is bij mij in januari bk ondekt.
Ik hoop dat we hier de steun en kracht zullen vinden die we allemaal nodig hebben. :wink:

Brenda
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Wo 20 Aug 2003 22:48
Locatie: Heerhugowaard

Berichtdoor Brenda » Do 18 Dec 2003 21:11

ik ben geen dame zoals jij, mijn vriendin is 16 november jl op haar 28ste overleden aan de gevolgen van bk en een hersentumor, ik heb nog een zoontje van een jaar. de bk was tijdens zwangerschap ontdekt. Kortom ik kan je zeer veel vertellen en heb veel met mijn meissie meegemaakt, misschien tot horens ferry en marijn.

taratoet
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Do 06 Sep 2007 11:09

Berichtdoor taratoet » Do 06 Sep 2007 12:04

ik ben 33 en heb borstkanker. de site van de amazones is speciaal voor jonge vrouwen met borstkanker!!


Terug naar “Borstkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten