klachten... baarmoederhalskanker??

Een forum voor baarmoederkanker, baarmoederhalskanker en eierstokkanker.
Asje1984
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Di 02 Dec 2008 12:31

klachten... baarmoederhalskanker??

Berichtdoor Asje1984 » Di 02 Dec 2008 12:40

Hallo,
Ik hoop hier wat mensen tegen te komen die me misschien kunnen helpen of wat meer kunnen vertellen over baarmoederhalskanker,
Ik loop namelijk al 1,5 jaar met de volgende klachten: hevige pijn aan mijn baarmoeder tijdens vrijen, plasdrang tijdens vrijen, af en toe bloedverlies tijdens vrijen, ik heb deze klachten hiervoor nooit gehad, en ben ontzettend bang dat het niet goed is met mn baarmoeder, gisteren ben ik voor de zoveelste keer naar mn huisarts geweest en eindelijk is er een uitstrijkje gemaakt.. maar ja de uitslag laat nog ff wachten.. ik ben 24 jaar en wil nog zo graag kinderen.. ik hoop hier gewoon mensen tegen te komen die me er wat meer over kunnen vertellen, misschien mensen met dezelfde klachten?
Gr Ikke.

Asje1984
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Di 02 Dec 2008 12:31

klachten... baarmoederhalskanker??

Berichtdoor Asje1984 » Do 04 Dec 2008 14:48

Hallo,

Is er nou niemand die mij misschien meer kan vertellen? iemand die er met me over wil praten?

sandra28
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 01 Mar 2009 23:34

Re: klachten... baarmoederhalskanker??

Berichtdoor sandra28 » Zo 01 Mar 2009 23:42

hallo ik heb je oproepje gezien,

zelf ben ik 4 maanden geleden bevallen, ben na de bevalling netjes met de pil begonnen, 2 weken geleden begon ik halverwege de maand ineens te bloeden niet extreem maar wel bloed en wat ik vreemd vond veel donkerbruin/zwart bloed, ik heb de huisarts gebeld en kreeg een andere pil, daar ben ik nu inmiddels 2 weken mee bezig aansluitend op de oude pil, ik heb nog die menstruatie, verlies vooral donker bloed, en ook helderrood bloed, ik heb ook veel pijn in me onderbuik al een paar dagen, en met vrijen ook veel pijn maar dat had ik al voor me zwangerschap, nu had ik afgelopen donderdag een baarmoederhals onderzoek omdat ik vorig jaar 30 ben geworden, maar die heb ik afgebeld omdat ik nog bloed verloor. Omdat ik me nu wel zorgen begin te maken ben ik op het net gaan zoeken en kwam dus jou vraag tegen.

Hoe gaat het inmiddels met jou? heb je je onderzoek al gehad?

Ik ga morgen meteen de huisarts bellen, er staat voor aanstaande donderdag een afspraak gepland voor het onderzoek maar ik vind het nu wel heel eng, dit omdat ik dat bloeden net niet had gelinkt aan baarmoederhalskanker!!!

groetjes een bezorgde sandra

Asje1984
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Di 02 Dec 2008 12:31

Re: klachten... baarmoederhalskanker??

Berichtdoor Asje1984 » Ma 02 Mar 2009 12:42

Hoi Sandra..

Helaas ben ik nog altijd niet veel meer te weten gekomen.. ze hebben 2 keer een uitstrijkje gemaakt maar deze was helemaal goed.. heb nu al een tijd geen onderzoeken meer gehad dit omdat ik op dit moment bijna 9 weken zwanger ben..
Morgen krijg ik mn eerste echo en zal ik ook het hele verhaal gaan vertellen maar probeer er nu eigenlijk zo min mogelijk aan te denken.. Mijn hoop is op dit moment op een gezond kindje..
Het is wel altijd nog erg moeilijk. heb nu gelukkig weinig klachten maar ja heb dan ook bijna geen gemeenschap en dat vind ik vooral erg rot voor mn vriend.. Ik hoop dat ze je kunnen helpen met je klachten en dat ze je iig iets kunnen vertellen over wat het zou kunnen zijn.. ik zelf heb een idee dat het misschien Endometriose kan zijn.. de klachten die genoemd worden heb ik eignelijk ook allemaal.. Ik wacht nog even af.. en laat je snel wel wat weten..
Thanx..


Terug naar “Baarmoeder-, baarmoederhals- en eierstokkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten