Vanaf ongeveer augustus heb ik weer bloedingen gekregen af en toe en ben toen teruggegaan naar de gyneacoloog en zij heeft een echo met een staaf gedaan en zag niets verontrustend en ik was dan ook gerustgesteld.
Vorige week heb ik een controle-uitstrijkje gehad en vandaag kreeg ik de uitslag pap2, balen dat t weer is gaan groeien maar pap2 is niet om me teveel druk te maken, maar nu komt mijn euvel eigenlijk: het voelt zo haaks te staan op mijn klachten van de afgelopen tijd: ik heb nou voor de 4de keer in 1maand bloedingen en mijn laatste bloeding begon afgelopen zaterdagmiddag. Ik voel me al de hele week echt moe, anders als anders en ook was ik zaterdagmorgen een soort van depri ik voelde me onmogelijk en nou sinds gister de hevigheid van het bloeden af is aan het nemen ben ik parallel daaraan ook weer helemaal fris en fruitig en vrolijk qua humeur. Mijn borsten zijn al weken groter en ik heb sinds 2 a 3 weken een knobbel onder mijn oksel , die vastzit overigens: ik kan em niet heen en weer bewegen, waarvan de huisarts dacht dat het door tennissen of een andere activiteit kwam en dat deze op een spier vastzat: ik tennis niet en heb merendeels gechilled de afgelopen tijd

De gyneacoloog zei net aan de telefoon zelfs weer dat het bloeden waarschijnlijk van mijn pil kwam, ik vind dat wel een rare opmerking met dit alles of zie ik dat nu verkeerd? Ik kreeg het advies mij over een half jaar weer te laten controleren d.m.w. een uitstrijkje. Zal ik dat advies maar aannemen dan of kan/moet ik me toch iets verder laten controleren; is dit uberhaupt mogelijk? Ik lees vaker op forums dat mensen toch iets meer hadden dan wat de dokter vond via een uitstrijkje en dat er vaker luchtig wordt gedaan door dokters of dingen van de tafel worden geveegd en trouwens dit is bij mij dus ook gebeurd en toen had ik toch pap3a.
Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand iets te zeggen hierover? Alvast hartstikke bedankt en allemaal sterkte en veel gezondheid en geluk gewenst!

Groetjes Susan