chondrosarcoom

Een forum voor diverse soorten sarcomen.
anita
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 27 Sep 2004 14:17

chondrosarcoom

Berichtdoor anita » Ma 27 Sep 2004 15:18

Sinds kort is bekend dat er een chondrosarcoom in mijn scheenbeen zit. Ik sta op de wachtlijst om te worden geopereerd.
Ik ben op zoek naar iemand die een operatie heeft ondergaan i.v.m het verwijderen van een tumor zoals deze.
Groeten Anita

goodluck@hetnet.nl

chondrosarcoom

Berichtdoor goodluck@hetnet.nl » Zo 30 Okt 2005 16:46

Hoi Anita,

Ik las vandaag je bericht hoewel die alweer even geleden is. Ik ben benieuwd of de operatie achter de rug is. Ik sta nl. ook op de nominatie voor een operatie aan mijn bovenbeen, ook een chondrosarcoom. Zou graag willen weten wat ze bij jou hebben gedaan en hoe je ermee om gaat.

groetjes Anita (toeval?)

k.b.

chondrosarcoom

Berichtdoor k.b. » Ma 19 Dec 2005 21:35

hoi,
Ik heb in 1996 een chondrosarcoom gehad. Ben toen geopereerd en het tumr is in zijn geheel verwijderd. Er is toen mijn eigen kuitbeenbot in gezet, verstevigd met metalen plaat en schroeven. Later is er toch ook nog donorbot in gezet. Het is nu 9 jaar later en het gaat goed. Heb wel mijn beperkingen maar daar is mee te leven. Als je meer wilt weten hoor ik het wel,succes!

Karin

marianne b

chondrosarcoom

Berichtdoor marianne b » Wo 25 Jan 2006 19:32

op 7 februari wordt ik geopereerd aan mijn onderbeen om een chondrosarcoom te laten verwijderen, heb net allerlei onderzoeken achter de rug om te kijken of er uitzaaiingen zijn, best een spannende tijd.
Volgens mijn behandelend arts wordt er kraakbeen in de uitgelepelde tumor gedaan plus plaat erop, zoals ik lees hou je beperkingen welke zijn dit??

Rijke
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr 23 Jun 2006 13:13

Re: chondro-sarcoom

Berichtdoor Rijke » Vr 23 Jun 2006 13:40

Ik ben geopereerd aan mijn bovenbeen, ook een chondro-sarcoom. Helaas moet het nog een tweede keer geopereerd worden.
Zou graag willen weten wat ze bij jou hebben gedaan en hoe je ermee om gaat.

Ik hoop op reacties!

Groetjes
Rijke

Sannexxxxx
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 26 Nov 2012 10:04

Re: chondrosarcoom

Berichtdoor Sannexxxxx » Ma 26 Nov 2012 10:55

Hoi allemaal,
4 weken geleden een chondrosarcoom in boven been ontdekt.
Naar leiden voor gesprek en afwachten op operatie! Wie heeft ervaring hier mee,en wil hier iets over vertellen?
Alvast bedankt.

Groeten xxxx


Terug naar “Sarcomen (diverse soorten)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten