Leiomyosarcoom

Een forum voor diverse soorten sarcomen.
Mario
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: Wo 02 Feb 2005 11:53
Locatie: Nederweert
Contact:

Leiomyosarcoom

Berichtdoor Mario » Wo 14 Jun 2006 22:22

Hallo allemaal,

Na vorig jaar behandeld te zijn voor de ziekte van Hodgkin heb ik vorige week het verschrikkelijke nieuws te horen gekregen dat ik Leiomyosarcoom heb. Heb namelijk een aantal weken geleden een knobbel in mijn linkerbovenarm ondekt. Ze hebben het nu operatief verwijderd en gaan nu onderzoeken of het misschien iets te maken heeft met de ziekte van Hodgkin?
Ik ben nu 24 jaar en ben op zoek naar mensen die ook een vorm van Leiomyosarcoom hebben gehad of hebben?

Ik hoop snel iets te horen?

Met vriendelijke groet,

Mario

Wendy81
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Za 04 Nov 2006 10:50

Berichtdoor Wendy81 » Za 04 Nov 2006 11:26

Hallo Mario,

Ik ben 25 en bij mij is al 2 keer leiomyosarcoom vast gesteld.
2 maal in mijn rug. Gelukkig geen uitzaaien het waren 2 aparte bronnen.

Hoe sta jij er nu voor?

Mario
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: Wo 02 Feb 2005 11:53
Locatie: Nederweert
Contact:

Berichtdoor Mario » Zo 05 Nov 2006 20:05

Dag Wendy,

Bedankt voor je reactie, met mij gaat het nu wel goed. Ik heb 30 bestralingen gehad en ben nu weer rustig aan't herstellen. Mag hopen dat het zo blijft.
Is het bij jou toeval dat er twee sarcomen op zo een jonge leeftijd zijn ontstaan?

Groet Mario

maritzwemmer
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: Zo 30 Jul 2006 19:15
Locatie: Zandvoort

Berichtdoor maritzwemmer » Ma 06 Nov 2006 23:00

Hoi Mario,
Ik ben Marit 29 jaar en ben in augustus ook aan een leiomyosarcoom geopereerd. Bij mij was hij nog klein 2,5 cm en hebben ze genoeg kunnen verwijderen, hij zat in mijn zij. Hoe groot was hij bij jou? Er is een website in Engeland waar je veel info kunt vinden:
http://www.leiomyosarcoma.info/welcome.htm
Veel sterkte,
Groetjes Marit

Wendy81
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Za 04 Nov 2006 10:50

Berichtdoor Wendy81 » Do 09 Nov 2006 13:40

Mario schreef:Dag Wendy,

Bedankt voor je reactie, met mij gaat het nu wel goed. Ik heb 30 bestralingen gehad en ben nu weer rustig aan't herstellen. Mag hopen dat het zo blijft.
Is het bij jou toeval dat er twee sarcomen op zo een jonge leeftijd zijn ontstaan?

Groet Mario


Blij te horen dat het goed gaat.

de eerste werdt bij mij gevonden op 17 jarige leeftijd, hij zat er al 2 jaar, maar de huisarts zei dat het niks ernstigs was, dus ben er mee blijven doorlopen :?

na bijna 5 jaar, mn papieren voor ontslag lagen klaar, ontdekte ik een nieuwe bobbel, ook dit bleek LMS te zijn.

of het toeval is?? geen idee niemand heeft mij ooit duidelijkheid kunnen geven.

wel is er na de LMS granuloma annulaire op mijn rechtervoet ontstaan, althans ze denken dat het dat is, de samenstewlling van de kweek bleek dezelfde te zijn als in het LMS gevonden is, maar ze zeggen me niet druk te maken????


Terug naar “Sarcomen (diverse soorten)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten