sarcoma metastases

Een forum voor diverse soorten sarcomen.
MARIE
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: Di 09 Mei 2006 23:23

sarcoma metastases

Berichtdoor MARIE » Wo 17 Jan 2007 23:39

Beste allemaal

Vandaag moest ik om de resultaten van mijn laatste follow-up. Mijn bloed, arm, longen, lever, abdomen etc. zijn allemaal ok. Maar ik kreeg ook een botscan van het volledige skelet. Markeringen op mijn voeten, knieën, heupen, duim lijken allemaal te wijzen op slijtage (arthrose, ik ben 57). Bij een markering op een rib en een nekwervel willen "ze" meer onderzoeken. Vandaag had ik een aantal RX-foto's, maandag gaan "ze" overleggen of NMR (MRI) scan nodig is. Ben dus weer doodongerust, hoewel ik moeilijk kan geloven dat mijn myxfibrosarcoma zou uitzaaien naar het bot zonder dat de traditionele weke delen (longen, lever) aangetast zijn. Of ben ik dan weer de uitzondering op de regel? Kan iemand van jullie hierover iets vertellen?

Mimi (myxofibrosarcoma op de arm, geopereerd en bestraald zomer 2006)
Laatst gewijzigd door MARIE op Do 18 Jan 2007 00:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Do 18 Jan 2007 00:10

Beste Marie,

Hoe graag een van ons jou ook zou willen vertellen dat je geen kans loopt dat het uitzaaiing is, we kunnen dat niet.
We hopen het wel van harte voor je!
Als de doktoren hier nu nog geen antwoord op kunnen geven, zul je, hoe moeilijk het ook is, het artsenoverleg moeten afwachten.
Je moet je bedenken dat als een uitzaaiing op die plek uitzonderlijk is, je dus heel veel kans hebt dat het geen uitzaaiing is.
Dus probeer jezelf niet gek te maken door nu al van kanker uit te gaan.
Blijf positief.

Liddy


Terug naar “Sarcomen (diverse soorten)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten