leiomyosarcoom

Een forum voor diverse soorten sarcomen.
Dora

leiomyosarcoom

Berichtdoor Dora » Wo 07 Apr 2004 17:03

Ik weet dat ik sinds 8 januari 2004 weke dele kanker heb namelijk leiomyosarcoom.
Kan iemand mij daar meer over vertellen want er zijn niet veel lotgenoten waar ik het een en ander mee kan delen.
Het zit onder in mijn buik deze plek is nog nooit voorgekomen.
Ik krijg 28 bestralingen en een grote operatie van een hele dag.
Gelukkig heb ik geen uitzaaiien en mijn bloed was ook goed en de blaas ook.
Met vriendelijke groet Dora.

Gast

Re: leiomyosarcoom

Berichtdoor Gast » Wo 25 Aug 2004 22:26

Dora schreef:Ik weet dat ik sinds 8 januari 2004 weke dele kanker heb namelijk leiomyosarcoom.
Kan iemand mij daar meer over vertellen want er zijn niet veel lotgenoten waar ik het een en ander mee kan delen.
Het zit onder in mijn buik deze plek is nog nooit voorgekomen.
Ik krijg 28 bestralingen en een grote operatie van een hele dag.
Gelukkig heb ik geen uitzaaiien en mijn bloed was ook goed en de blaas ook.
Met vriendelijke groet Dora.



Hallo,

Ik heb sinds 21 septenber 2003 het kankersoort leiomyosarcoom. Ik ben daaraan geopereerd. Mijn baarmoeder en eierstokken zijn weggehaald. Daarna ben ik 25 dagen bestraald geweest en ik heb een inwendige bestraling van 12 uur gehad.

Het gaat goed met mij maar omdat het zo onbekend is, weet ik niet wat er verder gaat gebeuren.

Ik ga maandag 30 augustus in Alkmaar naar een lotgenotenbijeenkomst, maar die hebben dit kankersoort maar 1 keer meegemaakt maar die mevrouw is eraan overleden.

Ik zou graag met Dora in contact willen komen.
Dit is mijn e-mail adres: jvanderleden@chello.nl
Ik hoop dat u contact met mij wil opnemen.

Met vriendelijke groeten,

Marry

polle

leiomyosarcoom

Berichtdoor polle » Di 27 Sep 2005 13:34

op 12 september kreeg ook ik te horen ,na het pathologisch onderzoek van een "vetbolletje", dat ik een leiomyosarcoom had op de bovenkant van mijn rechter voet.
Nog nooit gezien op die plaats, er is dan ook niet veel over te vinden op het net.
Leiomyosarcoom reageert niet op chemo of bestraling, is dus enkel chirurgisch te behandelen.
Ondertussen hebben een scan van de longen en de buik gelukkig uitgewezen dat er geen uitzaaiingen zijn.
Volgende week beslissen de artsen of er een nieuwe operatie volgt om nog meer weefsel uit de voet weg te halen.
Probleem is dat dan ook de zenuw en de pees weg zullen moeten en ik met een dropvoet zal blijven zitten.
Maar dat horen we volgende week dan wel.

Gebruikersavatar
sjelly
Lid
Berichten: 115
Lid geworden op: Do 22 Sep 2005 10:16
Locatie: Haarlem
Contact:

Re: leiomyosarcoom

Berichtdoor sjelly » Do 29 Sep 2005 16:05

polle schreef:op 12 september kreeg ook ik te horen ,na het pathologisch onderzoek van een "vetbolletje", dat ik een leiomyosarcoom had op de bovenkant van mijn rechter voet.
Nog nooit gezien op die plaats, er is dan ook niet veel over te vinden op het net.
Leiomyosarcoom reageert niet op chemo of bestraling, is dus enkel chirurgisch te behandelen.
Ondertussen hebben een scan van de longen en de buik gelukkig uitgewezen dat er geen uitzaaiingen zijn.
Volgende week beslissen de artsen of er een nieuwe operatie volgt om nog meer weefsel uit de voet weg te halen.
Probleem is dat dan ook de zenuw en de pees weg zullen moeten en ik met een dropvoet zal blijven zitten.
Maar dat horen we volgende week dan wel.


Goh ook niet niks wens je veel sterke toe
laat je het nog ff weten hier ?

Afbeelding

groetjes Elly
begin de dag met een lach

Gast

Berichtdoor Gast » Di 04 Okt 2005 20:54

hallo allemaal ik heb helaas mijn man verloren aan een Leiomyosarcoom die ooit bij zijn nier is begonnen in 1995 na 6 jaar uitzaai op de longen en na de longoperatie kreeg hijeen tumor in bekken helaas zijn ze altijd vergeten de bekken te scannen dus veel te laat achtergekomen de sarcoom had zich toen uitgezaait naar lever ruggegraat enweer de longen wil jullie er even op wijzen laat je goed scannen en als je iets verdachts ziet of voeld wacht niet te lang met aan de bel te trekken dora jou heb ik hier al ooit voor gewaarschuuwd he doe je meteen ff groet groetjes en veel sterkte al johanna

annak

leiomyosarcoom

Berichtdoor annak » Do 15 Dec 2005 10:51

In januaria is bij mijn moeder de haarmoeder en eierstokken verwijderd omdat men uitging van baarmoederkanker. Nu is net voor de zomervakantie deze vorm van kanker ontdekt, het leiomyosarcoom. Ze heeft twee chemokuren gehad en na het zien van de scan, gisteren, is gebleken dat het niet aangeslagen is. Volgende week moet ze naar het A. van Leeuwenhoek ziekenhuis...en ik ben bang dat het niet goed gaat velopen. Is er iemand die daar meer ervaring mee heeft?

Gebruikersavatar
sjelly
Lid
Berichten: 115
Lid geworden op: Do 22 Sep 2005 10:16
Locatie: Haarlem
Contact:

Re: leiomyosarcoom

Berichtdoor sjelly » Do 15 Dec 2005 14:32

annak schreef:In januaria is bij mijn moeder de haarmoeder en eierstokken verwijderd omdat men uitging van baarmoederkanker. Nu is net voor de zomervakantie deze vorm van kanker ontdekt, het leiomyosarcoom. Ze heeft twee chemokuren gehad en na het zien van de scan, gisteren, is gebleken dat het niet aangeslagen is. Volgende week moet ze naar het A. van Leeuwenhoek ziekenhuis...en ik ben bang dat het niet goed gaat velopen. Is er iemand die daar meer ervaring mee heeft?


geen ervaring sorry

maar wordt er zelf bestraald zo nu en dan kan alleen maar zeggen prima ziekenhuis en geef de moed niet op

heel veel kracht en liefde

groetjes Elly
begin de dag met een lach


Terug naar “Sarcomen (diverse soorten)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten