behandeling in het buitenland

Voor maag-, lever- en darmkankerpatiënten.
dominique2210
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 10 Apr 2014 18:31

behandeling in het buitenland

Berichtdoor dominique2210 » Do 10 Apr 2014 18:44

Beste lezers,

mijn moeder (69 jaar) heeft uitgezaaide maagkanker en voelt zich gelukkig nog helemaal niet ziek en tennist zo vaak ze maar kan. Nu hebben de artsen in Nederland (waaronder het Antoni van Leeuwenhoek) haar eigenlijk opgegeven en doen helemaal niets meer behalve 1 keer in de zoveel tijd een scan. Vorig jaar maart had ze te horen gekregen dat ze nog tussen de 9 maanden en 2 jaar had en ondertussen zijn wij een jaar verder. Ze heeft vorig jaar in het voorjaar 2 chemo kuren gehad, de eerste met een aardig positieve uitslag, de tweede helaas met minder positief nieuws.
Nu heeft mijn moeder gehoord over behandelingen in het buitenland, België en Duitsland en zij wil graag weten wat de ervaringen zijn van andere mensen met behandeling van uitgezaaide maagkanker in buitenlandse ziekenhuizen. Waar moet je zijn? Wat kunnen ze voor je betekenen? Wij zijn realistisch genoeg om te beseffen dat genezen niet tot de mogelijkheden behoort, maar, volgens haar eigen woorden, ze heeft er nog geen zin in om te gaan, ze wil zo graag haar kleinkinderen nog wat groter zien worden.
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties,
Dominique

DonnaSix
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: Di 06 Okt 2020 06:20

behandeling in het buitenland

Berichtdoor DonnaSix » Di 06 Okt 2020 20:37

Aangezien u een kopie van de invoervergunning heeft waarmee het dier destijds werd ingevoerd,

misschien snap ik het niet helemaal,
Maar het dier is toch in gevangenschap geboren?


Terug naar “Maag-, lever- en darmkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten