hoi hoi jacqueline en ram ,
hey ja je zou toch denken dat die stroomstoten toch wel zijn werk zullen gaan doen
maar niets is minder waar - dus nog steeds dezelfde pijn - niet echt verbetering
in welk ziekenhuis ben jij geweest voor die pijn bestrijding ?
ik heb vorig jaar voor mijn schouderpartij zo'n spuit gehad waaauw dat was echt heftig en ik slikte toen al lyrica voor zenuwpijnen in dat gebied
zenuwpijnen waren echt erg - elke keer van die bliksemflitsen door mijn schouder en borst
lyrica hielp kei goed - had bijna nergens last meer van (behalve die strakke schouderpartij) die ik nu nog heb
die arts duwde op de plek waar ik zenuwpijnen had - ik ging door de grond werkelijk heb die kerel zowat van me afgeslagen
hij zei dan ook - ja daar zijn wel degelijk zenuwen geraakt - vandaar die spuit - moest aangeven terwijl hij zachtjes op die plaats duwde waar het
meest pijn deed en op die plaats zette hij die spuit whaaaaaaaaaa
heb ze gelukkig daarna niet meer gehad
want pijn ging weg en lyrica slik ik sinds december 2011 ook niet meer op aanraden van chirurg(dr van dielen) ben ik daar mee gestopt
ram - even dit - bij mij zag de chirurg ook nog wat na mri-scan
hij zag dat er nog iets zat - maar mri kan niet onderscheiden of het goed of kwaadaardig is
na maand of drie weer mri-scan en chirurg wist mij te vertellen dat het er nog wel zat maar het was niet gegroeid
daarna hebben ze dat stukje weggenomen - en die uitslag was goed
hij vertelde mij daarvoor al in een gesprek dat hij niet verwachte dat het kwaadaardig zou zijn
deze chirurg heeft wel kijk op dingen
vandaar dat ik hem ook belde over dat darmonderzoek
hij doet ook maag - darm en anus operaties
zo ook met die proctoscopie
ik moest eerder komen omdat de bekkentherapeute iets voelde
nu , op deze dag was chirurg niet aanwezig maar iemand anders voerde proctosopie uit
zij zei - nee niets aan de hand - alleen maar littekenweefsel - zo zei ze dan heb je weer een fijn weekend
maar zei ze misschien wilt u dr van dielen toch ook nog wel spreken en/of wil hij ook nog kijken
ik zei ja , zou ik wel fijn vinden
ruim week daarna kom ik daar - is dr van dielen er zij is er ook en twee assistentes
hij kijkt met dat ding - en zegt hu daar zit iets lijkt op een poliep - kijk maar zegt hij tegen haar
ik wist even niet wat te zeggen - viel even stil
zei daarna wel tegen haar - en jij zei dat er alleen maar littekenweefsel zat
nu , dat ding moest er wel uit met mijn voorgeschiedenis volgens chirurg
zij mag zulke operaties ook uitvoeren - dr van dielen had vakantie
zei dan ook bij de opname ik geef er niets om wie die operatie doet MAAR ZIJ NIET
ja , zegt die mevrouw aan de lijn dr van dielen heeft chirurg aangewezen dr repelaer van driel en zij zal er wel bij zijn
ik zei dat ze d'r bij is maakt me niet uit maar zij doet de operatie niet bij mij
heb dan ook een ruggenprik laten doen ipv algehele narcose
ik wilde weten wie mij uiteindelijk zou opereren
toch dr repelaer van driel
ook een hele fijne chirurg
moest bij hem ook op controle en is een heel aardige man - kon op een leuke manier met hem praten
voelde ik me echt op mijn gemak
maar het vertrouwen in dr van dielen heb ik nog steeds
nou het was me het verhaaltje wel weer he
wil hiermee maar zeggen - dat ook ik mijn eigen gevoel laat spreken
veel liefs weer van schorpioentje