Waarom.. 36jr 3 kinderen en lonkanker stadium 4

Partners van patiënten beleven de ziekte weer heel anders. De kans om alleen achter te moeten blijven is reëel. Gelukkig genezen veel kankerpatiënten, maar toch. Je zou zo graag eens met andere partners willen overleggen. Hoe komen zij door deze moeilijke periode heen? Op dit forum kan dat! (per juli 2009)
manuel
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Zo 13 Mar 2011 11:17

Waarom.. 36jr 3 kinderen en lonkanker stadium 4

Berichtdoor manuel » Zo 13 Mar 2011 11:30

Hallo,

Mijn vrouw van 36 jr heeft diagnose longkanker stadium 4 en is dus ongeneeselijk ziek.
Ze werdt opgenomen met zware longembolieen en zag dus op de foto ook nog een afwijking, blijkt dus
longkanker te zijn. Wij zijn nu 5 mnd verder en 4 chemokuren en de gezwel is met 23% afgenomen maar ik (partner)
kan niks goed doen krijg overal de schuld van en ook mijn familie is niet goed terwijl die altijd hebben meegeleefd en
fin. hebben bijgestaan. Onze kinderen 12 6 en 3 jr zijn behoorlijk ontspoort en ik weet het even gewoon niet meer....!!

stoffeltje
Lid
Berichten: 1370
Lid geworden op: Za 17 Feb 2007 23:24
Locatie: bennebroek

Re: Waarom.. 36jr 3 kinderen en lonkanker stadium 4

Berichtdoor stoffeltje » Zo 13 Mar 2011 12:36

hoi manuel,
heb je iemand bv.de huisarts om mee te kunnen praten?
kanker is een ziekte wat je niet alleen in een huwelijk hebt.
in jou geval je vrouw die het heeft.
hebben jullie hulp/opvang voor de kinderen,ook voor als het jou wat teveel wordt?
leg het uit bij de huisarts,je gaat er anders zelf onderdoor.
probeer met de kinderen tussendoor toch nog wat fijne dingen te doen.
maar vraag hulp!
veel sterkte,chroom niet je bent altijd welkom hier!
stoffeltje

manuel
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Zo 13 Mar 2011 11:17

Re: Waarom.. 36jr 3 kinderen en lonkanker stadium 4

Berichtdoor manuel » Zo 13 Mar 2011 17:00

Hoi,
Bedankt voor je tips, maar alles wordt wegewimpeld door mijn vrouw aangezien ze heel christelijk is en vertrouw op
God. Niks mee maar uiteindelijk ben ik de pisang en loop ik zelf bij het HDI Utrecht om mijn verhaal kwijt te raken.
Vindt het gewoon lastig waar ik in bevind soms wil ik dat het snel over is..maar ook dat we oud worden samen maar ja....
Kinderen zijn opstandig logisch maar de structuur van ons opvoeding is weg omdat ze bijna alles mogen. En ik houd ontzettend veel
van mijn vrouw en wil haar steunen maar ook dat laat ze niet toe... Wat moet ik doen?????????????????


Terug naar “Partners van patiënten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten