Partner met uitzaaiingen longen, en kids van 2 en 7 mnd

Partners van patiënten beleven de ziekte weer heel anders. De kans om alleen achter te moeten blijven is reëel. Gelukkig genezen veel kankerpatiënten, maar toch. Je zou zo graag eens met andere partners willen overleggen. Hoe komen zij door deze moeilijke periode heen? Op dit forum kan dat! (per juli 2009)
kaatje2006
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Vr 07 Dec 2012 20:41

Partner met uitzaaiingen longen, en kids van 2 en 7 mnd

Berichtdoor kaatje2006 » Vr 07 Dec 2012 20:48

Dag allemaal,

Helaas hebben wij deze week te horen gekregen dat mijn vriend naar alle waarschijnlijkheid uitzaaiingen in de longen heeft, een jaar na de diagnose en een -wat we dachten- geslaagde behandeling. We hebben twee hele jonge kindjes van 2 jaar en van 7 maanden. Mijn wereld stort in. Er is geen gunstige prognose meer. Ik vind het moeilijk om op een open forum als deze in details te treden, maar ben op zoek naar lotgenoten, vooral ook mensen met jonge kinderen, om mee te mailen.

Netje74
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 13 Dec 2012 09:25

Re: Partner met uitzaaiingen longen, en kids van 2 en 7 mnd

Berichtdoor Netje74 » Do 13 Dec 2012 09:30

Dag Kaatje,
Wij hebben in september te horen gekregen dat mijn man uitgezaaide keelkanker heeft en niet meer behandeld gaat/kan worden. Twee weken later is ons dochtertje 2 jaar geworden, dus wij zitten eigenlijk een beetje in dezelfde situatie als jullie. Het is inderdaad zo dat je wereld instort en dat het heel moeilijk is om met "buitenstaanders" hierover te praten. Ik loop ook tegen heel veel dingen aan, zit ook met heel veel vragen en veel verdriet wat je vaak in de omgeving niet kwijt kunt.
Hoe oud zijn jullie, als ik vragen mag?
Lieve groeten, Netje

kaatje2006
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Vr 07 Dec 2012 20:41

Re: Partner met uitzaaiingen longen, en kids van 2 en 7 mnd

Berichtdoor kaatje2006 » Do 13 Dec 2012 17:00

Netje,

Wat vreselijk...
hier hebben we vandaag ook te horen gekregen dat ze niets meer curatief kunnen betekenen, onze wereld stort in. Wij zijn 32 en 35 jaar oud.
ik denk dat we veel herkenning bij elkaar gaan vinden, mijn partner heeft eveneens keelkanker.
Zou je eventueel met mij willen mailen?

Heel veel sterkte!!

kaatje2006
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Vr 07 Dec 2012 20:41

Re: Partner met uitzaaiingen longen, en kids van 2 en 7 mnd

Berichtdoor kaatje2006 » Vr 12 Apr 2013 10:12

Moderators, mag dit draadje dicht? Ik heb mijn lotgenoten gevonden inmiddels! :D


Terug naar “Partners van patiënten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten