Meeting Stichting De-Mand

Hebt u een activiteit georganiseerd voor, door kankerpatiënten en ex-kankerpatiënten. dan kunt u hier een mededeling plaatsen.
Stichting De-Mand
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 11 Jun 2009 18:58

Meeting Stichting De-Mand

Berichtdoor Stichting De-Mand » Zo 22 Nov 2009 13:16

De-Mand bestaat 1 jaar, naar aanleiding hiervan vindt er woensdag 2 dec een meeting plaats in de Eendenkooi in Zoeterwoude Rijndijk. Het is mogelijk om tijdens de meeting een reikibehandeling (stoel) of nek/schoudermassage te ontvangen (gratis). Er staat ook een tafel waar men dingen kan bekijken(mutsen, petten, e.d), allerlei info. Koffie/thee kost € 1, verder is alles gratis. We hopen dat het een fijne middag mag worden. U/je bent vanaf half 1 van harte welkom, het zaaltje is gehuurd tot 5 uur.

Ik wil graag voor 28 nov weten wie er zin heeft om de meeting bij te wonen, dit ivm dingetjes die ik wil regelen. Mocht u/je zin hebben om de meeting bij te wonen hoor ik dat graag voor de 28e.

Routebeschrijving - klik hier

Mensen die met de trein komen kunnen in overleg worden opgehaald van het station.

Liefs, Petra / Stichting De-Mand

** Contact en info over wat stichting De-Mand is en doet: klik hier

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Meeting Stichting De-Mand

Berichtdoor liddy » Zo 22 Nov 2009 14:03

Hoi Petra,

Kennelijk ben je in het bericht vergeten de links te plakken die het mogelijk maken
dat je daadwerkelijk doorgelinkt wordt naar de routebeschrijving.
Ik heb de verwijzing naar de website wel in orde kunnen maken.
Wil je er even naar kijken als je tijd hebt.
Overigens het is een fantastisch initiatief!

[noot liddy 17:38 uur] nu heb ik de link van de routebeschrijving ook weten te fixen]


Terug naar “Activiteiten (ex-)kankerpatiënten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast